ΛΕΥΚΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ

36 3 0
                                    

Φτάσαμε αισίως στο τέλος Σεπτεμβρίου του 1997. Εφτά μήνες μετά τον επεισοδιακό αρραβώνα του Αλέκου και του Οδυσσέα. Πολλά έγιναν αυτούς τους μήνες και ευτυχώς όλα ήταν καλά. Τώρα ας δούμε τα τρία πιο σημαντικά γεγονότα.

Πρώτον, πριν ακόμη επιστρέψουν ο Αλέκος και ο Οδυσσέας από το ταξίδι τους στην Ευρώπη, δώρο από τον Γιώργο και την Ζωή για τον αρραβώνα τους, ο Τζάκος, με τη βοήθεια των δικηγόρων της εταιρίας, κατάφερε να βγάλει περιοριστικά μέτρα κατά της οικογένειας του Οδυσσέα. Κανένας από αυτούς δεν έχει πλέον το δικαίωμα να πλησιάσει τον Οδυσσέα πιο κοντά από εκατό πενήντα μέτρα. Ο Οδυσσέας ενθουσιάστηκε όταν το έμαθε.

Δεύτερον, η Κατερίνα είναι ήδη τριών μηνών έγκυος. Ποια είναι η Κατερίνα; Η γυναίκα που θα φέρει στον κόσμο το μωρό του Αλέκου και του Οδυσσέα. Λίγες μέρες μετά την επιστροφή τους από το ταξίδι επισκέφτηκαν το 'γραφείο συνοικεσίων' και μετά από πολλές συνεντεύξεις με υποψήφιες γυναίκες επέλεξαν την Κατερίνα. Η Μαίρη και ο Αλέκος έκαναν τις απαραίτητες δωρεές, ωάριο και σπέρμα, και τότε ο γιατρός φρόντισε να κάνει το θαύμα κάτω από άκρα μυστικότητα, έναντι αδράς αμοιβής φυσικά.

Οι μέρες μετά την εξωσωματική ήταν μαρτύριο για όλους και ειδικά για τον Οδυσσέα και τον Αλέκο, αλλά όταν η Κατερίνα έκανε το τεστ εγκυμοσύνης και εμφανίστηκαν οι δύο γραμμούλες, το πάρτι ξεκίνησε. Οι μελλοντικοί γονείς χοροπηδούσαν σαν τρελοί, ούρλιαζαν και γελούσαν. Στον πρώτο υπέρηχο, όταν άκουσαν τον χτύπο της καρδιάς του μωρού, έκλαιγαν σαν παιδιά. Η Κατερίνα έχει ήδη μετακομίσει στο σπίτι τους και έχει αρχίσει να προσαρμόζεται στην καθημερινότητα της οικογένειας. Για την Κατερίνα όμως θα μιλήσουμε περισσότερο λίγο αργότερα.

Και τρίτον, η Μαίρη δεν είναι πλέον διάσημη μόνο επειδή είναι η γυναίκα του Τζάκου. Είναι επίσης μια πολύ επιτυχημένη ζωγράφος. Πριν από λίγες μέρες, στα γενέθλια του Τζάκου και του Στέφανου, άνοιξε την πρώτη της έκθεση που είχε τεράστια επιτυχία. Σχεδόν όλοι οι πίνακές της πωλήθηκαν σε αρκετά υψηλές τιμές. Φυσικά τα έσοδα πήγαν για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Η Θαλασσινή φρόντισε γι' αυτό.

Είπα προηγουμένως ότι σχεδόν όλοι οι πίνακές της πουλήθηκαν επειδή ένας από αυτούς, το κεντρικό έργο της έκθεσης, έμεινε απούλητος. Αν και είχε πολλές προτάσεις, η Μαίρη αρνήθηκε να το πουλήσει γιατί δεν ήθελε να το αποχωριστεί. Όταν οι δημοσιογράφοι τη ρώτησαν γιατί, είπε ότι αυτός ο πίνακας είναι κληρονομιά του Στέφανου. Τον έφτιαξε μόνο για εκείνον.

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - ΒΙΒΛΙΟ 1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora