Τα δάχτυλα του Διονύση αρχίζουν να τρέχουν πάνω στο πληκτρολόγιο και λίγα λεπτά αργότερα ...
«Κύριε;»
«Τόσο γρήγορα;»
«Ήταν ευκολάκι, κύριε»
«Κάτσε να φωνάξω τους άλλους»
Ο Τζάκος πηγαίνει στο σαλόνι και επιστρέφει λίγα δευτερόλεπτα αργότερα μαζί με όλους τους άλλους.
«Εδώ είμαστε, Διονύση. Πες μας τι βρήκες»
«Βρήκα τη συνομιλία, αλλά δεν μπόρεσα να βρω ποιος κάλεσε γιατί χρησιμοποίησε καρτοτηλέφωνο»
«Δεν μπορώ να πω ότι εκπλήσσομαι»
«Είναι λογικό, φίλε. Αν το κάθαρμα έχει κάποια σχέση με το παρελθόν του Οδυσσέα, δεν θα ρίσκαρε με ένα καταχωρημένο τηλέφωνο»
«Μπορεί να μην βρήκα ποιος τηλεφώνησε, αλλά ανακάλυψα ότι το έκανε από την Δραπετσώνα. Αυτός χρησιμοποίησε ένα καρτοτηλέφωνο πίσω από την ιχθυόσκαλα»
Ο Βίκος μορφάζει στο άκουσμα της συγκεκριμένης περιοχής, αλλά κανείς δεν τον προσέχει. Όλοι έχουν στραμμένη την προσοχή τους στον Διονύση, και περισσότερο από όλους ο Αλέκος.
«Τι περιμένεις, Διονύση; Παίξε την συνομιλία»
Ο Διονύσης κοιτάζει τον Τζάκο, ο οποίος του γνέφει καταφατικά. Τότε, αυτός πατάει μερικά κουμπιά και η φωνή του Οδυσσέα βγαίνει από τα ηχεία.
«Παρακαλώ;»
Ακούγοντας αυτή τη φωνή, τη φωνή που αγαπάει τόσο πολύ, ο Αλέκος συνοφρυώνεται με δυσφορία. Το να ακούει την υπέροχη φωνή του Οδυσσέα, γνωρίζοντας ότι είναι κάπου μακριά και μπορεί να βρίσκεται σε σοβαρό κίνδυνο, είναι σαν ένα μαχαίρι στην καρδιά του. Ο Τζάκος βάζει το χέρι του στον ώμο του και τον σφίγγει. Τα δύο αδέρφια κοιτάζονται για λίγο, αλλά στρέφονται ξανά στον υπολογιστή όταν η μπάσα φωνή του άγνωστου άντρα ακούγεται από τα ηχεία.
«Γεια σου, αγορίνα μου. Σου έλειψα;»
«Πάλι εσύ;»
«Πάντα εγώ»
«Δεν σου είπα να μην με ξαναπάρεις τηλέφωνο;»
«Το έκανες, αλλά με ξέρεις. Όταν θέλω κάτι τόσο πολύ, επιμένω μέχρι να το αποκτήσω»
«Όχι αυτή τη φορά, Εξωγήινε. Τελείωσα με αυτά τα σκατά και σίγουρα τελείωσα με σένα. Άντε μου και στο διάολο!»
ESTÁS LEYENDO
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - ΒΙΒΛΙΟ 1
RomanceΑυτός είναι ο ήλιος και εκείνη είναι το αστέρι της αυγής. Αυτός ψάχνει για έναν άγγελο και εκείνη για έναν θεό. Αυτός είναι ο Τζάκος Ηλιόπουλος και αυτή είναι η Μαίρη Αυγέρη... Ο Τζάκος δεν ήθελε ποτέ μια προσωπική υπηρέτρια, αλλά όταν ένα κορίτσι μ...