ΔΥΟ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΓΑΜΟΣ

25 4 0
                                    

Μισή ώρα μετά, η μαύρη λιμουζίνα με τους τέσσερις άνδρες φτάνει εν μέσω κορναρισμάτων στην Σκέπη της Αγίας Φιλοθέης όπου θα λάβει χώρα το μυστήριο. Οι δημοσιογράφοι και οι φωτογράφοι που είναι μαζεμένοι από ώρα έξω από την εκκλησία, μαζεύονται γύρω τους ζητώντας μία δήλωση από τον γαμπρό ή τον κουμπάρο. Ο Οδυσσέας, πιο εξοικειωμένος με τις κάμερες, τους ζήτησε να σεβαστούν το μυστήριο και τους υποσχέθηκε ότι ο Τζάκος και η Μαίρη θα κάνουν δηλώσεις αμέσως μετά τον γάμο. Έτσι λοιπόν, αυτοί παίρνουν την θέση τους. Ο Τζάκος, κρατώντας την νυφική ανθοδέσμη, φτιαγμένη από μωβ και ροζ τριαντάφυλλα, στέκεται στην μέση με τον Αλέκο και τον Οδυσσέα αριστερά και δεξιά του. Ο Βίκος στέκεται λίγο πιο πέρα για να περιμένει την Θαλασσινή που είναι ήδη στο δρόμο.

Η ώρα είναι λίγα λεπτά πριν τις εννέα το βραδύ, εκείνη η μαγευτική ώρα που ο ήλιος αποσύρεται δίνοντας την θέση του στο φεγγάρι. Η έτσι κι αλλιώς πανέμορφη εκκλησία με τις καμάρες, τον υπέροχο τρούλο και το πυκνό δάσος τριγύρω της, μοιάζει βγαλμένη από παραμύθι με τα στολισμένα με βιολετί τούλι λευκά φαναράκια να φωτίζουν το προαύλιο. Το σκούρο μωβ χαλί που περιμένει να το περπατήσει η νύφη, αλλά και τα βιολετί τεράστια κεριά προσδίδουν στην ατμόσφαιρα κάτι από παλιά εποχή, κάτι μαγικό, κάτι αξέχαστο. Όπως καταλάβατε, το χρώμα που κυριαρχεί είναι το βιολετί και όλες του οι αποχρώσεις. Ο Οδυσσέας έκανε πραγματικά καταπληκτική δουλειά.

Η Θαλασσινή, μία κούκλα μέσα στην μενεξεδί Christian Dior τουαλέτα της, φτάνει δεκαπέντε λεπτά μετά μαζί με την Ζωή, την σύντροφο πλέον του Γιώργου. Οι δύο γυναίκες καταφτάνουν με την Lamborghini του Βίκου και αφού χαιρετούν τον γαμπρό και τους συνοδούς του, παίρνουν την θέση τους, η μία δίπλα στο Βίκο και η άλλη λίγο πιο πέρα να περιμένει τον Γιώργο. Η οικογένεια της είναι ανάμεσα στους καλεσμένους που έχουν κατακλίσει τον χώρο της εκκλησίας.

Πριν συνεχίσουμε όμως, ας δούμε λίγο τι κάνει και κυρίως πως αισθάνεται ο γαμπρός. Αυτός στέκεται σαν ανήσυχο άγαλμα, μετατοπίζοντας το βάρος του από το ένα πόδι στο άλλο ενώ έχει τα μάτια του καρφωμένα μπροστά, στον δρόμο απ' όπου υποτίθεται ότι θα έρθει το αμάξι με την Μαίρη. Ο Αλέκος και ο Οδυσσέας μιλάνε με τον ιερέα που έχει βγει έξω, ελλείψει άλλου μυστηρίου. Ο Τζάκος ζήτησε να μην υπάρχει άλλο μυστήριο πριν ή μετά το δικό τους και το κατάφερε με το σωστό αντίτιμο. Κάποια στιγμή ο Τζάκος πλησιάζει τον Αλέκο και του τραβάει το σακάκι, χαμογελώντας στον ιερέα.

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - ΒΙΒΛΙΟ 1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora