ΚΑΘΡΕΦΤΗ, ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙ ΜΟΥ, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΣΗ ΕΤΟΥΤΗ;

22 4 0
                                    

«Είναι ... Είναι ... ΣΚΑΤΑ! Είναι η Λίζα!»

Τα πρόσωπά μας ασπρίζουν επίσης και οι καρδιές μας αρχίζουν να χτυπάνε όλο και πιο γρήγορα. Ο Τζάκος με αγκαλιάζει σφιχτά, προσπαθώντας να με κρύψει. Ο Οδυσσέας πιάνει το χέρι του Αλέκου και το σφίγγει. Κοιταζόμαστε αμίλητοι. Ο Αλέκος, ο πιο συγκροτημένος από όλους, προσπαθεί να μας βγάλει από την έκσταση.

«Έη! Πως κάνετε έτσι, γαμώτο; Δεν είναι ο διάβολος στην πόρτα!»

Ο Οδυσσέας και εγώ μιλάμε ταυτόχρονα.

«Μην είσαι τόσο σίγουρος για αυτό»

Καθώς ο Αλέκος κουνάει το κεφάλι του με απελπισία, ο Τζάκος αρχίζει να με σφίγγει περισσότερο από όσο αντέχω.

«Τζάκο, με πνίγεις. Σταμάτα! Δεν μπορώ να αναπνεύσω!»

Τα λόγια μου ηχούν σαν συναγερμός για τον Τζάκο που ανακτά αμέσως την ψυχραιμία του.

«Αλέκο, πάρε τη Μαίρη και κρύψου. Μην βγείτε για κανένα λόγο. Οδυσσέα, εσύ μείνε μαζί μου»

«Καλύτερα να ντυθώ πρώτα»

«Όχι! Μείνε ακριβώς όπως είσαι»

«Θέλω να μάθω τι σημαίνει αυτό;»

Ο Τζάκος βγάζει τα ρούχα του και μένει και αυτός με το σλιπάκι, όπως ακριβώς και ο Οδυσσέας.

«Όχι, δεν θέλω να μάθω!»

Εγώ και ο Αλέκος κοιταζόμαστε και μιλάμε ταυτόχρονα.

«Ούτε και εμείς!»

Μετά στρέφομαι στον Τζάκο.

«Τι κάνεις, Πρίγκιπα;»

«Μια τελευταία προσπάθεια να γλιτώσουμε από την σκύλα αναίμακτα, Αγγελούδι. Αλέκο, πάρε την και κρυφτείτε. Αγαπούλη μου, εσύ απλά ακολούθα με»

«Ο Θεός να μας βοηθήσει!»

Ο Αλέκος μου πιάνει το χέρι.

«Έλα, Ζαχαρένια. Πάμε στην κουζίνα»

«Ξέρεις τι; Έχω μια καλύτερη ιδέα. Ακολούθησε με!»

Τον οδηγώ στον διάδρομο, κάτω από τις σκάλες. Σπρώχνω τον τοίχο και αμέσως εμφανίζεται μία πόρτα που οδηγεί σε έναν μικρό κενό χώρο.

«Μπες μέσα»

«Τι είναι αυτό το μέρος;»

«Το μυστικό παρατηρητήριο του Ομήρου»

«Το καθαρματάκι!»

Ο Αλέκος σκύβει γιατί είναι πολύ ψηλός για να χωρέσει όρθιος και εγώ γλιστράω μπροστά του, κάτω από τον κορμό του.

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - ΒΙΒΛΙΟ 1Where stories live. Discover now