Έχουν περάσει τρεις μήνες από τη δίκη και οι ήρωες μας άφησαν πίσω τους τη Λίζα και όλο τον πόνο που προκάλεσε οριστικά. Η Μαίρη είναι πέντε μηνών έγκυος και τρισευτυχισμένη. Η κοιλιά της είναι μικρή και πολύ-πολύ χαριτωμένη. Είναι ορατή μόνο όταν φοράει στενά ρούχα. Αν και τρώει σαν γουρουνίτσα, έχει πάρει μόνο τέσσερα κιλά μέχρι στιγμής. Αυτό το βάρος την έχει κάνει ακόμα πιο όμορφη. Το στήθος της έχει μεγαλώσει πολύ και οι γοφοί της είναι πιο στρογγυλεμένοι. Όλα αυτά έχουν κάνει πολύ δύσκολο για τον Τζάκο να κρατήσει τα χέρια του μακριά της. Ευτυχώς, η εγκυμοσύνη της είναι απολύτως φυσιολογική και ο γιατρός τους έδωσε το πράσινο φως να συνεχίσουν τις σεξουαλικές τους συναντήσεις. Δόξα τω Θεό, γιατί οι ορμόνες δεν αστειεύονται!
Όσο για τον Τζάκο, αυτός πετάει στα σύννεφα. Περνά όσο το δυνατόν λιγότερες ώρες στο γραφείο για να είναι συνέχεια με τη Μαίρη. Φροντίζει τα πάντα γιατί, όπως λέει, εκείνη έχει κάτι άλλο να νοιαστεί, κάτι πιο σημαντικό, κάτι ιερό. Το μωρό τους. Έχει ήδη ετοιμάσει το σπίτι για να υποδεχτεί το νέο μέλος, παρόλο που η Μαίρη λέει ότι είναι πολύ νωρίς για κάτι τέτοιο. Αυτός δεν ακούει τίποτα. Έχει τοποθετήσει προστατευτικά καλύμματα σε όλες τις γωνίες του σπιτιού και κάγκελα στις σκάλες. Τα ντουλάπια και το ψυγείο έχουν ήδη συσκευές κλειδώματος ασφαλείας και όλα τα βαριά έπιπλα έχουν καρφωθεί στους τοίχους. Το μόνο που μένει είναι το παιδικό δωμάτιο. Θα ήταν ήδη έτοιμο βέβαια αν η Μαίρη δεν επέμενε να μάθει πρώτα το φύλο του μωρού.
Μιλώντας για το φύλο του μωρού, σήμερα είναι η μεγάλη μέρα. Έχουν ραντεβού για υπέρηχο και ο γιατρός τους είπε ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μπορέσουν να μάθουν το φύλο. Για να δούμε λοιπόν ...
Ο Τζάκος και η Μαίρη κοιμούνται όταν το τηλέφωνο στο κομοδίνο αρχίζει να χτυπάει. Μετά το τρίτο κουδούνισμα, ο Τζάκος απλώνει το χέρι του και πιάνει το ακουστικό.
«Μμμμ ... Τι;»
«Καλημέρα, κύριε»
«Ποιος είναι;»
«Εγώ είμαι, κύριε. Η Κλαίρη»
«Ποια Κλαίρη;»
«Η γραμματέας σας, κύριε»
«Α! Αυτή η Κλαίρη. Και τι θέλεις;»
«Εχθές μου είπατε να σας πάρω τηλέφωνο σήμερα το πρωί για να σας υπενθυμίσω το ραντεβού με τον γιατρό»
«Ναι, ναι. Έχεις δίκιο. Τι ώρα είναι τώρα;»
«Οχτώ και μισή, κύριε»
BẠN ĐANG ĐỌC
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - ΒΙΒΛΙΟ 1
Lãng mạnΑυτός είναι ο ήλιος και εκείνη είναι το αστέρι της αυγής. Αυτός ψάχνει για έναν άγγελο και εκείνη για έναν θεό. Αυτός είναι ο Τζάκος Ηλιόπουλος και αυτή είναι η Μαίρη Αυγέρη... Ο Τζάκος δεν ήθελε ποτέ μια προσωπική υπηρέτρια, αλλά όταν ένα κορίτσι μ...