Λίγες μέρες μετά, το Σάββατο το βράδυ, στο Παλάτι, η Μαίρη είναι στο μπάνιο και ετοιμάζεται για το πάρτι. Αυτή επέλεξε μια τζιν φούστα, αρκετά κοντή για να αναδεικνύει τα μακριά της πόδια και να κάνει τον υπέροχο κώλο της να φαίνεται ακόμα πιο τορνευτός. Την αγόρασε πριν καταλάβει ότι είναι έγκυος και θέλει να τη φορέσει όσο ακόμα μπορεί. Και αυτό το πάρτι είναι η καλύτερη ευκαιρία. Υπάρχει όμως και άλλος ένας λόγος. Απόψε θέλει να είναι στα καλύτερα της γιατί η Στέλλα θα είναι στο πάρτι. Εντάξει. Αυτή εμπιστεύεται τον Τζάκο και ξέρει πολύ καλά ότι αυτός δεν έχει μάτια για καμία άλλη εκτός από αυτήν. Υπάρχει όμως και η γυναικεία φιλαρέσκεια. Ο Τζάκος είναι στο παιδικό δωμάτιο και ντύνει τον Στέφανο κάτω από άκρα μυστικότητα. Κυριολεκτικά πέταξε την Μαίρη έξω από το δωμάτιο γιατί, όπως είπε, έχει σχεδιάσει μια έκπληξη. Η φωνή του ακούγεται από το διάδρομο.
«Πού είσαι, μαμά; Τ' αγόρια σου είναι έτοιμα!»
Η Μαίρη χαμογελά.
«Στο μπάνιο, μπαμπά. Ελάτε εδώ. Θέλω να σας τσεκάρω»
Ο Τζάκος μπαίνει στο μπάνιο κρατώντας τον Στέφανο στην αγκαλιά του. Όταν τους βλέπει η Μαίρη, ξεσπάει σε γέλια.
«Τι; Τι είναι τόσο αστείο;»
«Τίποτα, απλά γελάω γιατί είστε αξιολάτρευτοι με αυτά τα ίδια ρούχα»
Ο Τζάκος και ο Στέφανος φοράνε και οι δύο ίδιο στενό, μαύρο τζιν, ίδιο λευκό, μακρυμάνικο μπλουζάκι και ίδια δερμάτινα, λευκά αθλητικά παπούτσια. Επίσης φοράνε ανάποδα, με το γείσο προς τα πίσω, ίδια καπέλα του μπέιζμπολ.
«Μας εγκρίνεις, μαμά;»
«Ω! Σίγουρα! Είστε και οι δύο χάρμα οφθαλμών»
«Ναι! Τα καταφέραμε, Τίγρη. Έλα, κόλλα το!»
Ο Τζάκος σηκώνει το χέρι του και ο Στέφανος κολλάει τη μικρή του παλάμη πάνω του.
«Οκέι, τρελά αγόρια. Πηγαίνετε τώρα και αφήστε τη μαμά να ετοιμαστεί»
«Αργείς πολύ ακόμα;»
«Όχι. Χρειάζομαι μόνο πέντε λεπτά»
«Το ξέρεις ότι δεν τα χρειάζεσαι όλα αυτά, σωστά; Είσαι τόσο όμορφη»
«Ευχαριστώ, αλλά ξέρω τι κάνω. Τώρα, ξουτ!»
Ο Τζάκος σηκώνει τους ώμους του.
«Εντάξει»
Αυτός γυρίζει την πλάτη του και κάνει να βγει έξω, αλλά πριν κάνει έστω μισό βήμα, η φωνή της Μαίρης τον ακινητοποιεί.
أنت تقرأ
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - ΒΙΒΛΙΟ 1
عاطفيةΑυτός είναι ο ήλιος και εκείνη είναι το αστέρι της αυγής. Αυτός ψάχνει για έναν άγγελο και εκείνη για έναν θεό. Αυτός είναι ο Τζάκος Ηλιόπουλος και αυτή είναι η Μαίρη Αυγέρη... Ο Τζάκος δεν ήθελε ποτέ μια προσωπική υπηρέτρια, αλλά όταν ένα κορίτσι μ...