ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ, ΣΤΗΝ ΣΚΗΝΗ, ΣΑΝ ΡΟΚ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ

33 4 0
                                    

Να' μαστέ λοιπόν, περισσότερο από δύο μήνες μετά, αρχές Μαρτίου του 1996. Ο Τζάκος και η Μαίρη είναι ευτυχισμένοι. Αυτός δουλεύει κανονικά στην εταιρεία του και εκείνη έπιασε ξανά το πινέλο της ζωγραφικής. Ο Τζάκος έχτισε ένα δωμάτιο στο σπίτι και το μεταμόρφωσε σε ένα υπέροχο ατελιέ μόνο για εκείνη. Ήταν το δώρο του για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Ωραίο δώρο, ε; Μάλιστα της πόζαρε αφού το πρώτο πράγμα που αυτή ήθελε να ζωγραφήσει ήταν το πρόσωπο που αγαπάει περισσότερο. Ο πρίγκιπας της. Ο Τζάκος. Η χαρά που είδε στα μάτια της εκείνη την ημέρα, όταν της έδειξε το ατελιέ, ήταν το καλύτερο δώρο για εκείνον, αν και, όπως θα αποδειχτεί αργότερα, η Μαίρη του ετοιμάζει ένα πολύ μεγαλύτερο δώρο σε αντάλλαγμα.

Από τότε, η Μαίρη περνάει τα πρωινά της στο ατελιέ, ζωγραφίζοντας, αλλά τη στιγμή που ο Τζάκος περνάει το κατώφλι του σπιτιού, τίποτα άλλο δεν έχει σημασία για εκείνη εκτός από αυτόν. Αυτή πετάει το πινέλο και κρατά τα χέρια της απασχολημένα περιποιώντας τον ενώ εκείνος απολαμβάνει τις φροντίδες της με ευχαρίστηση. Φυσικά, περνούν πολλά από τα βράδια τους κάνοντας παρέα με την υπόλοιπη παρέα. Είτε σε ένα κλαμπ είτε σε ένα από τα σπίτια τους.

Ο Αλέκος και ο Οδυσσέας είναι πάντα μαζί και τρελά ερωτευμένοι. Ο Αλέκος εργάζεται ξανά κανονικά στην εταιρεία και ο Οδυσσέας, μετά την κυκλοφορία του βιβλίου με το πρόσωπό του στο εξώφυλλο, η φήμη του εξαπλώθηκε ακόμη περισσότερο και οι προτάσεις εργασίας έρχονται η μία μετά την άλλη. Και όσο για τον Βίκο και την Θαλασσινή, η σχέση τους έχει εξελιχθεί και έχει αλλάξει προς το καλύτερο. Τα μαθήματα με τη Μαίρη συνεχίζονται ακόμα για εκείνη, ενώ ο Βίκος μπορεί να συμμετέχει στις σεξουαλικές συζητήσεις με τους άλλους άντρες και μάλιστα επί ίσοις όροις. Και τελευταίο, αλλά καθόλου ασήμαντο, ο Γιώργος, που τώρα πια μένει με τον Όμηρο στην έπαυλη, πήρε το διαζύγιο από τη Κλημεντίνη και τώρα είναι έτοιμος να χτίσει μια νέα ζωή και μάλιστα με τις ευλογίες όλων των παιδιών του.

Ξέχασα να σας πω ότι η Μαίρη απέλυσε όλο το προσωπικό του σπιτιού. Δεν τους απέλυσε εντελώς φυσικά. Αυτή δεν θα το έκανε ποτέ αυτό. Απλώς τους έβαλε σε άλλη θέση εργασίας μέσα στην εταιρεία. Εξάλλου, μια πολυεθνική έχει πάντα ανάγκη από μερικούς νέους υπαλλήλους. Η Μαίρη ήθελε ακόμη και να καθαρίζει το σπίτι μόνη της, αλλά ο Τζάκος ήταν ανένδοτος σε αυτό και έτσι έκαναν έναν συμβιβασμό μετά από έναν τεράστιο καυγά που κατέληξε σε καταπληκτικό σεξ στο πλυσταριό. Κάθε πρωί, ένα συνεργείο έρχεται και καθαρίζει το σπίτι μέχρι το μεσημέρι που η Μαίρη παίρνει το τιμόνι στην κουζίνα και μαγειρεύει το φαγητό για τον Πρίγκιπά της.

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - ΒΙΒΛΙΟ 1Where stories live. Discover now