Εδώ είμαστε λοιπόν, τέσσερις μήνες αργότερα, στα μέσα του Σεπτέμβρη. Οι ήρωές μας πέρασαν ένα καταπληκτικό και αρκετά γεμάτο καλοκαίρι. Ο Βίκος και η Θαλασσινή, προς μεγάλη απογοήτευση του Οδυσσέα που λατρεύει τις κοσμικές εκδηλώσεις, παντρεύτηκαν κρυφά και αθόρυβα σε ένα μικρό παρεκκλήσι, χωρίς μεγαλοπρέπεια και φανφάρες. Στην Θαλασσινή δεν άρεσε ποτέ η δημοσιότητα και ο Βίκος συμφώνησε, φοβούμενος οποιαδήποτε επίσκεψη από το παρελθόν του.
«Δεν καταλαβαίνω. Γιατί κάνατε κάτι τέτοιο; Κρυφός γάμος; Άκουσον - Άκουσον!»
«Δεν είμαστε όλοι σαν εσένα, ξέρεις»
«Τι εννοείς σαν εμένα;»
«Λάτρης της κάμερας»
«Υπονοείτε ότι αναζητώ τα φώτα της δημοσιότητας;»
«Όχι, Οδυσσέα. Η Θαλασσινή δεν το εννοούσε έτσι. Απλώς, πώς να το πούμε; Δεν μας αρέσει να είμαστε το κέντρο της προσοχής»
«Ούτε εγώ το καταλαβαίνω. Εγώ και η Μαίρη είχαμε έναν ανοιχτό γάμο και ήταν φοβερό. Δεν ήταν, Αγγελούδι;»
«Σίγουρα»
«Δεν είμαστε το ίδιο, εσύ κι εγώ, φίλε»
«Ποια είναι η διαφορά;»
«Ο Βίκος δεν ήταν ποτέ ο πιο περιζήτητος εργένης της πόλης. Άλλωστε τώρα πια έγινε. Χώνεψε το!»
«Έλα, Οδυσσέα μου. Μην είσαι έτσι. Και όσο για την δίψα σου για πάρτι, μην ξεχνάς ότι έχουμε τον αρραβώνα σας»
«Έχει δίκιο το Αγγελούδι μου. Και όσο περνάει από το χέρι μου, αυτός ο αρραβώνας θα είναι επικός!»
Ο Αλέκος και ο Οδυσσέας αποφάσισαν να κάνουν τον γάμο τους την ίδια μέρα που γνωρίστηκαν, στις είκοσι δύο Φεβρουαρίου. Ο Αλέκος ήθελε να γίνει νωρίτερα, αλλά ο Οδυσσέας τον έπεισε, παρουσιάζοντας δύο ισχυρά επιχειρήματα. Πρώτον, η Μαίρη θα είναι απαλλαγμένη από την εγκυμοσύνη και θα μπορεί να πιει και να χορέψει και δεύτερον, ο Στέφανος θα είναι αρκετά μεγάλος για να παρακολουθήσει, αν όχι όλο το πάρτι, τουλάχιστον την τελετή.
Και τώρα που ανέφερα τον Στέφανο. Η Μαίρη είναι μια ανάσα από τον τοκετό. Ο γιατρός τους έδωσε την εικοστή έκτη Σεπτεμβρίου ως πιθανή ημερομηνία, αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο. Όλα εξαρτιόνται από τον Στέφανο. Πότε εκείνος θα αποφασίσει να βγει. Το αστείο είναι ότι στις είκοσι μία έχει γενέθλια ο Τζάκος και είναι σίγουρος ότι ο γιος του θα επιλέξει εκείνη την ημέρα για να έρθει στον κόσμο.
ESTÁS LEYENDO
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - ΒΙΒΛΙΟ 1
RomanceΑυτός είναι ο ήλιος και εκείνη είναι το αστέρι της αυγής. Αυτός ψάχνει για έναν άγγελο και εκείνη για έναν θεό. Αυτός είναι ο Τζάκος Ηλιόπουλος και αυτή είναι η Μαίρη Αυγέρη... Ο Τζάκος δεν ήθελε ποτέ μια προσωπική υπηρέτρια, αλλά όταν ένα κορίτσι μ...