ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ ΣΑΝ ΕΝΑ

26 5 0
                                    

Το αμάξι του Τζάκου μπαίνει στον κήπο του σπιτιού και ενώ, και αυτός και η Μαίρη περίμεναν να συναντήσουν κόσμο, αυτοί συναντούν κάτι πολύ περίεργο. Το πάρκινγκ είναι εντελώς άδειο και το σπίτι φαίνεται έρημο.

«Χμμμ ... Αυτό είναι πολύ περίεργο»

«Ίσως πάρκαραν κάπου αλλού»

«Αμφιβάλλω, αλλά ακόμα κι αν είναι έτσι, πού είναι όλοι; Δεν έπρεπε να βγουν να σε καλωσορίσουν;»

«Έλα τώρα! Σιγά το πράγμα»

«Μην το λες αυτό. Παραλίγο να πεθάνεις»

«Το λες και μόνος σου, παραλίγο. Άντε τώρα, ας μπούμε μέσα να δούμε τι πραγματικά συμβαίνει. Είμαι σίγουρη ότι η εξήγηση υπάρχει πίσω από αυτή την πόρτα»

«Ελπίζω να έχεις δίκιο γιατί αλλιώς θα έχουν να κάνουν μαζί μου»

Η Μαίρη γελάει.

«Ήδη τους λυπάμαι»

«Ωραία»

Βγαίνουν από το αυτοκίνητο και περπατούν μέχρι το σπίτι. Στο κατώφλι, ο Τζάκος βγάζει τα κλειδιά και τα δίνει στη Μαίρη.

«Από εδώ και πέρα, είσαι η κυρία του σπιτιού. Η βασίλισσα μου. Όλα σου ανήκουν, συμπεριλαμβανομένου και εμένα»

«Και αυτό είναι το μόνο που χρειάζομαι πραγματικά. Εσύ»

«Εμπρός, Αγγελούδι μου. Ανοίξτε την πόρτα του νέου σου σπιτιού»

Η Μαίρη ανοίγει την πόρτα και μπαίνουν στο σπίτι, το οποίο πράγματι είναι εντελώς άδειο.

«Οκέι. Αυτό ήταν! Θα τους πάρει ο διάολος και θα τους σηκώσει όλους και όσο για το προσωπικό, θα τους απολύσω όλους!»

«Ήρεμα, μεγάλο αφεντικό! Πρέπει να υπάρχει κάποια εξήγηση.

Η Μαίρη σκανάρει το δωμάτιο και πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού εντοπίζει αυτήν την εξήγηση. Μια τεράστια ανθοδέσμη από βιολετί τριαντάφυλλα και ένα γράμμα με το όνομα της γραμμένο με τα καλλιγραφικά γράμματα του Οδυσσέα,

«Βλέπεις; Σου είπα ότι υπάρχει εξήγηση»

«Για να δούμε»

Η Μαίρη τρέχει και, αφού παίρνει μια μυρωδιά από τα τριαντάφυλλα, ανοίγει το γράμμα.

Αγαπημένο μου Μπισκότο,

Δεν μπορείς καν να φανταστείς πόσο χαρούμενοι είμαστε όλοι που επιτέλους επέστρεψες σπίτι σου σώα και αβλαβής. Οι δύο τελευταίοι μήνες ήταν ένας εφιάλτης, αλλά όλα έχουν τελειώσει τώρα και είμαστε έτοιμοι να αρχίσουμε να ζούμε τη ζωή μας.

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - ΒΙΒΛΙΟ 1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora