Η ΠΙΟ ΓΛΥΚΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ

29 5 0
                                    

Έτσι λοιπόν, λίγο πριν τις επτά, είμαι κλειδωμένη στο μπάνιο, προσθέτοντας τις τελευταίες πινελιές στην εμφάνισή μου. Κοιτάζω το είδωλο μου στον καθρέφτη. Το σκούρο γκρι στράπλες φόρεμα από δέρμα φιδιού που φοράω είναι το πιο ακριβό ρούχο στην γκαρνταρόμπα μου. Όχι ότι είναι από κάποιον μεγάλο σχεδιαστή μόδας, απλά είναι λίγο πιο ακριβό από άλλα ρούχα μου.

Ήταν της μαμάς μου. Της το είχε κάνει δώρο ο μπαμπάς για την δέκατη επέτειο του γάμου τους, λίγες μέρες πριν σκοτωθούν. Αυτή δεν πρόλαβε να το φορέσει και γι' αυτό και το κράτησα ενώ έδωσα όλα τα άλλα ρούχα της. Είναι ένα πολύ όμορφο φόρεμα που τονίζει το στήθος μου και κάνει τα πόδια μου να φαίνονται μακρύτερα όμως ... Που στο διάολο πάω έτσι;

Ο Τζάκος είναι ο Τζάκος. Ακόμη και ντυμένος με κουρέλια, αυτός είναι ένας Θεός που περπατάει στη γη. Ο Οδυσσέας είναι διάσημο μοντέλο. Βγάζει τα προς το ζην φορώντας ακριβά ρούχα. Ο Αλέξανδρος και ο Βικέντιος στοιχηματίζω ότι έχουν κομμάτια στις ντουλάπες τους που κοστίζουν περισσότερο από όλα τα υπάρχοντά μου και όσο για την Θαλασσινή ... ας μην μιλήσω καλύτερα.

Και μετά είμαι εγώ. Ένα πρόβατο ανάμεσα σε λύκους. Πώς στο καλό μπορώ να ταιριάξω μαζί τους; Η φωνή του Τζάκου διακόπτει την εσωτερική μου μάχη. 

«Τι κάνεις εκεί μέσα τόση ώρα, Αγγελούδι; Τελείωνε γιατί θα αργήσουμε και ο Οδυσσέας θα εκραγεί!» 

Με μια τελευταία ματιά στον καθρέφτη, παίρνω μια βαθιά ανάσα και ανοίγω την πόρτα, ψιθυρίζοντας στον εαυτό μου.

«Σιγά μη λειτουργήσει αυτό!»

Βγαίνω από το μπάνιο. Ο Τζάκος στέκεται έξω από την πόρτα, μία οπτασία όπως πάντα με το δερμάτινο, μαύρο παντελόνι του με το ασορτί γιλέκο πάνω από ένα στενό, μεταξωτό, λευκό πουκάμισο. Το σύνολο ολοκληρώνεται με ένα ζευγάρι μαύρα, δερμάτινα μποτίνια μέχρι τον αστράγαλο και μία μαύρη ρεπούμπλικα.

Όλη μου η αγωνία, για άλλη μια φορά, εξαφανίζεται μόνο με ένα βλέμμα του. Με κοιτάζει με αγάπη, πόθο και θαυμασμό. Τα λόγια του με κάνουν να νιώσω το λιγότερο Θεά!

«Γαμώτο, Αγγελούδι! Γιατί μου το κάνεις αυτό; Είσαι ό,τι πιο όμορφο έχω δει»

«Τότε έχεις δει πολύ λίγα όμορφα πράγματα»

«Πίστεψε με. Έχω δει πολλά και κανένα δεν συγκρίνεται με σένα»

«Θα κάνω ότι σε πιστεύω και θα ανταποδώσω λέγοντας σου ότι είσαι χάρμα οφθαλμών»

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - ΒΙΒΛΙΟ 1حيث تعيش القصص. اكتشف الآن