ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ

25 4 0
                                    

Ο χρόνος κυλά σαν νερό όταν είσαι ευτυχισμένος, και γι' αυτό αυτοί οι πέντε μήνες πέρασαν χωρίς καν να το καταλάβουν οι ήρωες της ιστορίας μας. Φτάσαμε λοιπόν στα μέσα Φεβρουαρίου, λίγες μέρες πριν τον επίσημο αρραβώνα του Αλέκου και του Οδυσσέα. Η τελετή θα γίνει στο σπίτι του Τζάκου και θα παρευρεθεί ακόμα και ο δήμαρχος. Αυτός δέχτηκε αμέσως όταν πήρε την πρόσκληση, όχι μόνο γιατί συμπαθεί πραγματικά τον Αλέκο, αλλά μετά την πολύ, πολύ ευεργετική συμφωνία για το κέρδος του δήμου με την Sun Corporation, δεν μπορούσε ποτέ ν' αρνηθεί.

Όπως ήταν φυσικό, η είδηση του αρραβώνα διαδόθηκε και μάλιστα βρέθηκε πολλές φορές στα πρωτοσέλιδα των περιοδικών. Όμως κάνοντας λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου, όταν το πιο καυτό γκέι ζευγάρι της πόλης επισημοποιεί τη σχέση του ενάντια στα οπισθοδρομικά πιστεύω της κοινωνίας, είναι αρκετά δύσκολο να το κρατήσεις μυστικό. Ωστόσο, οι ήρωές μας προσπάθησαν να μην διαρρεύσουν τουλάχιστον η ακριβής ημερομηνία, η ώρα και το μέρος, αλλά δεν τα κατάφεραν. Θα δούμε παρακάτω γιατί το ανέφερα αυτό.

Όπως είναι φυσικό, ο κώλος του Οδυσσέα έχει πιάσει φωτιά. Αυτός τρέχει όλη μέρα για να τακτοποιήσει όλες τις λεπτομέρειες γιατί ο Αλέκος του έδωσε το ελεύθερο να αποφασίσει για τα πάντα. Αλλά ο Οδυσσέας δεν είναι ο μόνος που τρέχει. Ο Τζάκος και η Μαίρη είναι επίσης αρκετά απασχολημένοι. Η Μαίρη καταπιάνεται με το δώρο του ζευγαριού. Βλέπετε, ήθελε να είναι χειροποίητο και μοναδικό και έτσι είναι κλεισμένη στο ατελιέ της όλη την ώρα. Ο Τζάκος φροντίζει το μωρό και ταυτόχρονα διευθύνει την εταιρεία του από το σπίτι. Όχι ότι παραπονιέται. Του αρέσει να περνά χρόνο με τον γιο του, ο οποίος νιώθει ακριβώς το ίδιο πράγμα.

Ο Στέφανος είναι πέντε μηνών. Η Μαίρη σταμάτησε να τον θηλάζει επειδή δεν μπορούσε να του προσφέρει επαρκή ποσότητα γάλακτος για τις ανάγκες του. Έχει αρχίσει να στηρίζει το κεφάλι του και μπορεί να κυλήσει στο πάτωμα. Επίσης, έχει αρχίσει να παράγει ήχους. Έναν συγκεκριμένο ήχο στην πραγματικότητα, ΝΤΑ, και μόνο όταν βλέπει τον πατέρα του, τον οποίο κυριολεκτικά λατρεύει σαν Θεό. Συχνά βέβαια αποζητάει την αγκαλιά της μητέρας του και φυσικά απολαμβάνει τις περιποιήσεις και τα παιχνίδια των άλλων, ειδικά με τον νονό του, αλλά χαμογελάει μόνο στον Τζάκο που είναι και ο μόνος που μπορεί να τον κοιμίσει.

Ας ρίξουμε μια κλεφτή ματιά για το τι συμβαίνει ένα τυχαίο πρωινό λίγες μέρες πριν τον αρραβώνα στο σπίτι της οικογένειας Ηλιοπούλου και συγκεκριμένα στο γραφείο του Τζάκου, ο οποίος κάθεται στην δερμάτινη πολυθρόνα του και ελέγχει κάποια τιμολόγια ενώ η Κλαίρη, η γραμματέας του, περπατάει πέρα δώθε πίσω από την πλάτη του, γκρινιάζοντας.

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - ΒΙΒΛΙΟ 1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora