Δύο βδομάδες αργότερα, η Μαίρη υποβλήθηκε σε αξονική τομογραφία που επιβεβαίωσε ότι ο πνεύμονας της επουλώθηκε πλήρως και έτσι ο γιατρός αποφάσισε να αφαιρέσει τον αναπνευστήρα. Όλη η οικογένεια είναι μαζεμένη στο στολισμένο δωμάτιο της Μαίρης, εκτός φυσικά από τη Κλημεντίνη που ο Γιώργος έδιωξε από την έπαυλη όταν έμαθε για την επίσκεψη της στο νοσοκομείο.
«Γιατρέ, θα μας εξηγήσεις τη διαδικασία;»
«Φυσικά. Όπως έδειξε η αξονική τομογραφία, η ζημιά στον πνεύμονα θεραπεύτηκε πλήρως. Αυτό σημαίνει ότι ο πνεύμονας μπορεί να κάνει τη δουλειά του χωρίς τη βοήθεια του μηχανήματος, επομένως, θα αφαιρέσουμε τον αναπνευστήρα και θα αφήσουμε τη Μαίρη να αρχίσει να αναπνέει μόνη της»
«Και όταν όλα θα πάνε καλά και το κορίτσι μας αναπνέει μόνη της, θα την ξυπνήσεις;»
«Όχι ακόμα. Θα πρέπει να δώσουμε λίγες μέρες στον οργανισμό να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες. Θα την παρακολουθούμε συνεχώς και όταν όλα επανέλθουν στο φυσιολογικό, θα την έχετε πίσω, σαν καινούργια»
«Πόσο καιρό υπολογίζεις ότι θα πάρει;»
Ο γιατρός πλησιάζει τον Τζάκο, ο οποίος κάθεται δίπλα στη Μαίρη, κρατώντας της το χέρι, και τον χτυπάει φιλικά στην πλάτη.
«Πες μου, Τζάκο, τι θα έλεγες αν μπορούσες να δειπνήσεις την παραμονή των Χριστουγέννων με την αρραβωνιαστικιά σου; Εκείνη φυσικά θα φάει σούπα, αλλά ποιος νοιάζεται;»
Ο Τζάκος σηκώνει το κεφάλι του και κοιτάζει τον γιατρό με μάτια γεμάτα ελπίδα.
«Το εννοείς;»
«Ναι. Η παραμονή των Χριστουγέννων είναι η ιδανική μέρα για κάτι τέτοιο. Δεν νομίζεις;»
Ο Τζάκος γυρίζει στη Μαίρη.
«Άκουσες, Αγγελούδι μου; Σε τέσσερις μέρες θα είμαστε ξανά μαζί. Ενενήντα έξι ώρες ακόμα χώρια και μετά ποτέ ξανά»
Σκύβει μπροστά και της αφήνει ένα φιλί στο μέτωπο. Ο γιατρός χτυπά τα χέρια του.
«Λοιπόν. Ας αρχίσουμε!»
Πηγαίνει από την άλλη πλευρά και οι άλλοι μαζεύονται γύρω από το κρεβάτι. Μια νοσοκόμα πηγαίνει πίσω από το κεφαλάρι του κρεβατιού, κρατώντας έναν χειροκίνητο αναπνευστήρα, μόνο σε περίπτωση που ο πνεύμονας δεν λειτουργήσει σωστά. Ο Τζάκος κάθεται εκεί που κάθεται και πιάνει ξανά το χέρι της Μαίρης, μπλέκοντας τα δάχτυλά τους. Ο γιατρός κάνει τις απαραίτητες διαδικασίες.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - ΒΙΒΛΙΟ 1
RomanceΑυτός είναι ο ήλιος και εκείνη είναι το αστέρι της αυγής. Αυτός ψάχνει για έναν άγγελο και εκείνη για έναν θεό. Αυτός είναι ο Τζάκος Ηλιόπουλος και αυτή είναι η Μαίρη Αυγέρη... Ο Τζάκος δεν ήθελε ποτέ μια προσωπική υπηρέτρια, αλλά όταν ένα κορίτσι μ...