Να' μαστέ λοιπόν, δύο βδομάδες μετά, την ημέρα του γάμου, 29 Ιουνίου 1996. Είμαστε στο σπίτι του Αλέκου και του Οδυσσέα, όπου οι δυο τους κοιμούνται αγκαλιασμένοι στο κρεβάτι τους μετά το χθεσινό γλεντοκόπι.
Οι τέσσερις τους, αυτοί οι δύο μαζί με τον Τζάκο και τον Βίκο, ήπιαν τρία ολόκληρα μπουκάλια μπέρμπον. Έφαγαν πικάντικα φαγητά, έπαιξαν χαρτιά και χόρεψαν μέχρι τα ξημερώματα, όταν ανέβηκαν τις σκάλες στα τέσσερα γιατί δεν μπορούσαν καν να σταθούν στα πόδια τους.
Ξαφνικά, η πόρτα ανοίγει και ο Τζάκος, έχοντας μόνο ένα μάτι ανοιχτό, μπαίνει στο δωμάτιο, σέρνοντας τα πόδια του. Πλησιάζει και ανεβαίνει στο κρεβάτι. Χώνεται ανάμεσά τους και αγκαλιάζει τον Αλέξανδρο.
«Αλέκο, ξύπνα. Δεν νιώθω καλά. Χρειάζομαι στοργή»
Ο Αλέκος, χωρίς καν να ανοίξει τα μάτια του, σπρώχνει τον Τζάκο και γυρίζει στο πλευρό του.
«Ψυχίατρο χρειάζεσαι. Άσε με ήσυχο. Θέλω να κοιμηθώ»
Ο Τζάκος γυρίζει προς τον Οδυσσέα, αλλά πριν καν μιλήσει ...
«Ούτε να το σκέφτεσαι, Διεστραμμένε»
«Οδυσσέα μου, σε παρακαλώ. Πραγματικά δεν νιώθω καλά. Νιώθω να πνίγομαι. Δεν υπάρχει αέρας. Πονάει όλο μου το σώμα. Η καρδιά μου χτυπάει και θέλω να τρέξω μακριά. Σε παρακαλώ, Οδυσσέα, βοήθησέ με!»
Ο Οδυσσέας ανοίγει τα μάτια του και βλέπει τον Τζάκο να τον κοιτάζει με μια θλιμμένη έκφραση στο πρόσωπό του και αυτά τα κουταβίσια μάτια που κανείς δεν μπορεί να τους αντισταθεί. Και όταν λέω κανένας, εννοώ κανένας. Ούτε καν ο Οδυσσέας. Έτσι λοιπόν, αυτός σηκώνεται στους αγκώνες του και είναι έτοιμος να παρηγορήσει τον Τζάκο, αλλά τότε ...
«Μην τον πιστεύεις, μωρό μου. Προσπαθεί να σε χειραγωγήσει. Τίποτα δεν του συμβαίνει. Είναι μια χαρά. Το μόνο του πρόβλημα είναι ότι είναι ένα εγωιστικό, κακομαθημένο, αλαζονικό, χειραγωγικό κάθαρμα που αν δεν ξεκουμπιστεί από το κρεβάτι μου αυτή τη στιγμή, θα πάει στο γάμο του κουτσαίνοντας και ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΤΟΥ!»
Ο Οδυσσέας στενεύει τα μάτια του και κοιτάζει άγρια τον Τζάκο, ο οποίος μετά βίας συγκρατεί το γέλιο του.
«Διεστραμμένε Σάτυρε! Σχεδόν σε πίστεψα!»
Ο Τζάκος αρχίζει να γελάει ανεξέλεγκτα ενώ ο Οδυσσέας τρίζει τα δόντια του.
«Δεν το πιστεύω! Δεν το πιστεύω ότι την πάτησα με κάτι τέτοιο!»
«Μη χτυπιέσαι, Αγαπούλη μου. Συμβαίνει και στους καλύτερους από μας. Αλλά τώρα, σταμάτα να γκρινιάζεις και σήκω. Σήμερα παντρεύομαι το Αγγελούδι μου! Έχουμε τόσα πολλά να κάνουμε! Κουνηθείτε, σκύλες!»
ESTÁS LEYENDO
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - ΒΙΒΛΙΟ 1
RomanceΑυτός είναι ο ήλιος και εκείνη είναι το αστέρι της αυγής. Αυτός ψάχνει για έναν άγγελο και εκείνη για έναν θεό. Αυτός είναι ο Τζάκος Ηλιόπουλος και αυτή είναι η Μαίρη Αυγέρη... Ο Τζάκος δεν ήθελε ποτέ μια προσωπική υπηρέτρια, αλλά όταν ένα κορίτσι μ...