Να'μαι λοιπόν, την επόμενη μέρα, ξύπνια από τις έξι, κάτι τελείως ασυνήθιστο για μένα. Όλα μου τα χρόνια το πρωινό ξύπνημα ήταν ένα μαρτύριο, αλλά όχι σήμερα. Σήμερα άνοιξα τα μάτια μου πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι. Αν και είχα κοιμηθεί μόνο τέσσερεις ώρες. Και παραδόξως δεν αισθάνομαι καθόλου κουρασμένη.
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και πηγαίνω στο μπάνιο. Στέκομαι μπροστά στο νιπτήρα και πλένω το πρόσωπό μου. Όταν κοιτάζω την αντανάκλασή μου στον καθρέφτη, βλέπω κάτι που δεν έχω δει εδώ και πολύ καιρό. Χαμογελάω χωρίς λόγο! Αυτό κι αν είναι ασυνήθιστο. Πρέπει να υπάρχει λόγος για όλο αυτό, αλλά ο μόνος λόγος που μπορώ να σκεφτώ είναι ο Τζάκος.
Ενώ ετοιμάζομαι, μου έρχονται στο μυαλό τα χθεσινοβραδινά μου όνειρα. Καυτά και σέξι όνειρα. Όνειρα με εκείνον. Τα χέρια μου αγγίζουν τα σημεία που με άγγιξε στο όνειρο μου. Τον λαιμό, το ντεκολτέ, το στήθος, τα πλευρά, την κοιλιά μου και ακόμα πιο κάτω. Δεν είχα ξαναδεί τέτοιου είδους όνειρα. Τουλάχιστον όχι με κάποιον που ήξερα.
Όπως όλα τα κορίτσια στον κόσμο, είχα και εγώ σεξουαλικές φαντασιώσεις με τους αγαπημένους μου ηθοποιούς, αλλά αυτά τα όνειρα ήταν αθώα, οι κρυφές επιθυμίες μιας έφηβης κοπέλας. Τα όνειρα που είδα χθες το βράδυ όμως ήταν το κάτι άλλο. Εκτός από το πάθος και τη σωματική ηδονή, υπήρχε και αγάπη. Όχι η κοινή στοργή που όλοι γνωρίζουμε αλλά το άλλο είδος. Η απόλυτη αγάπη. Η αγάπη που βιώνεις μόνο μια φορά στη ζωή σου και διαρκεί για πάντα.
Αγάπη ανάμεσα σε εμένα και τον Τζάκο. Ναι, σίγουρα! Ίσως εγώ αλλά ποτέ αυτός. Δεν θα με αγαπήσει ποτέ. Τέλος πάντων! Ένα κορίτσι μπορεί να ονειρευτεί, έτσι δεν είναι; Αλλά ας αφήσουμε τα όνειρά μου στην άκρη και ας εστιάσουμε στην πραγματική ζωή. Φορώντας τη στολή μου, τρέχω στην κουζίνα για να ετοιμάσω το πρωινό του αφεντικού μου. Ο Όμηρος είναι ήδη εκεί μαζί με μια άλλη υπηρέτρια. Ήθελα να ήξερα αν κοιμάται ποτέ αυτός ο άνθρωπος! Τέλος πάντων.
«Καλημέρα, γλυκιά μου»
«Καλημέρα, Όμηρε. Κοιμήθηκες καλά;»
«Εξαιρετικά! Εσύ;»
«Το ίδιο και εγώ»
«Χαίρομαι, αλλά γιατί ξύπνησες τόσο νωρίς;»
«Ο κύριος Τζάκος μου έδωσε εντολή να τον ξυπνήσω στις επτά με το πρωινό του έτοιμο»
«Αν είναι έτσι, εσύ πρέπει να ξεκινήσεις να το ετοιμάζεις, αλλά πρώτα, επίτρεψε μου να σου συστήσω μία συνάδελφο σου. Αυτή είναι η Τζένη, υπεύθυνη της κουζίνας. Τζένη, αυτή είναι η Μαίρη, η προσωπική καμαριέρα του κυρίου Τζάκου»
ESTÁS LEYENDO
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - ΒΙΒΛΙΟ 1
RomanceΑυτός είναι ο ήλιος και εκείνη είναι το αστέρι της αυγής. Αυτός ψάχνει για έναν άγγελο και εκείνη για έναν θεό. Αυτός είναι ο Τζάκος Ηλιόπουλος και αυτή είναι η Μαίρη Αυγέρη... Ο Τζάκος δεν ήθελε ποτέ μια προσωπική υπηρέτρια, αλλά όταν ένα κορίτσι μ...