SelammxX
Yep yeni bir bölüme daha hoş geldiniz. Umarım bölümü seversiniz. Bu bölüm sınırımız farklı. Geçmeniz çok uzun sürüyor ve ben sizi beklemek istemiyorum artık.
Bu yüzden sınırımız değişti. Yeni sınır; 200 Vote 200 Yorum
Her neyse umarım bölümü seversiniz. Yazım yanlışları varsa kusuruma bakmayın lütfen♡
Keyifli okumalar dilerim<3
***
Yaklaşık yarım saat önce Kanada'ya inmişlerdi. Saat neredeyse on bir civarıydı. Şimdi ise Sehun'un ayarladığı özel araçla kalacakları eve gidiyorlardı. Sehun ise hemen arkalarından başka bir araçla peşlerinden geliyordu. Ve Taehyung ne yapıp edip, kocasını ikna etmişti... Jungkook da Taehyung'unun ısrarına karşı koyamamıştı. Taehyung'un isteği üzerine Kanada da sadece bir süreliğine kalacaklardı. En azından ortalık durulana dek bunu yapacaklardı.
Taehyung kucağında uyuyan bebeğinin yanaklarını dikkatlice öptükten sonra huzurlu bir nefes verip, dışarı bakmak adına başını cama çevirmişti. Karanlık otobanda sadece bir kaç araç vardı. Dışarda ufak ufak yağmur çiseliyordu.
Jungkook da, bebeğinin ne kadar huzurlu olduğunu fark edebiliyordu. Omzundaki ağrı her ne kadar sık sık kendini belli etsede güzeline belli etmemeye çalışıyordu. Başarıyordu da. Taehyung hiçbir şey anlamamıştı. Şu an anının tadını çıkardığı için de aklına kocasına nasıl olduğunu sormak gelmiyordu.
Jungkook usulca güzelinin boynunu öpüp, başını omzuna yasladığında Taehyung gülümseyerek başını kocasına çevirmişti. Boşta kalan eliyle de yanağını okşamıştı...
"Uykun mu geldi?". Taehyung, kocasının yanağını okşayarak mırıldandığında, Jungkook yorgunluktan kapanmak üzere olan gözlerini usulca aralamıştı. Daha sonra ise yanağını okşayan eli kavrayıp, sıkıca öpmüştü. "Fazla değil.". Huzurla mırıldanıp, güzelinin çenesini sıkıca öpmüştü.
Ancak, Jungkook sevgilisinin ne kadar yorgun olduğunu anlayınca, Taehyung'unun kucağında uyuyan oğlunu dikkatlice kucağına almıştı. Taehyung ise şaşkınca kocasına bakıyordu. "Gel yavrum.". Jungkook oğlunu tek koluyla sıkı sıkı tutarken, boşta kalan eliyle bacağını pat patlamıştı. Taehyung o an kocasının ne demek istediğini anlayıp, gülümseyerek ayakkabılarını çıkarmış ve koltuğa iyice çıkmıştı. Kafasını kocasının dizine koyarken, ayaklarını ise kapıya yaslamıştı.
"Yanıma koy...sarılayım.". Taehyung Andor'u işaret ederek mırıldandığında, Jungkook başıyla onu onaylayıp, uyuyan bebeğini dikkatlice güzelinin yanına yatırıvermişti. Minik bebekleri yattığı yerde ufak ufak kıpırdandığında, Taehyung oğlunun küçük elini kavrayıp, sıkıca öpmüştü.
"Bizi bırakma...". Taehyung aklına gelen kötü düşünceler yüzünden kendine engel olamayıp, dolmaya yüz tutan gözleri eşliğinde mırıldanmıştı. Yine aynı şeyler ya da benzer olaylar yaşamaktan o kadar korkuyordu ki...
Jungkook konumunun el verdiğince usulca eğilip, Taehyung'unun saçlarını koklayıp, alnını öpmüştü. "Bırakmayacağım. Jungkook'un asla seni bırakmayacak söz veriyorum.". Taehyung, kocasının duygu yüklü sesi yüzünden iyice duygusallaşmış ve yattığı yerden dikkatlice kalkıp, kocasının boynuna sarılmıştı.
Jungkook'u da hiç beklemeden kollarıyla sarmıştı, bebeğinin zarif bedenini. Sonra da başını boynuna gömüp, hassas derisini hiç durmadan sıkıca öpmüştü. "Aşkım.".
"Yavrum...". Jungkook, tek eliyle Taehyung'un sırtını okşarken, mırıldanmıştı.
"Seni seviyorum Koo'm...".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Husband | Taekook
FanfictionYer altının en tehlikeli, gaddar, birazcıkta(!) keko mafya lideri Jeon Jungkook. Ve onun, şımarık mı şımarık zarif ukesi, güzeller güzeli eşi Jeon Taehyung. FEMİNEN TAEHYUNG İÇERİR! YAŞ FARKI MEVCUTTUR RAHATSIZ OLAN OKUMASIN! SEMEKOOK UKETAE Başla...