Ne znam da li se jos neko seca ove price,takodje znam da vec postoje mnogo bolje price od ove moje,neke koje su mnogo vrednije i znam da je moguce da ne postoji vise niko ko bi ovo citao,ali bih zelela reci samo da je i meni i dalje itekako draga.
Takodje,ako ce neko zeleti da je ponovo cita,bolje da pocne da cita uskoro prepravljenu verziju,gde nema gresaka,losih opisa,prebrze radnje na ovom profilu onlycristianoronaldo
Ako sam nekome dosadna,samo nek produzi dalje,ne zanima me nikako nicije negativno misljenje,niti da li sam im dosadila sa mojim pricama ili ne.Samo neka prosto produze dalje,ne smetam ja njima,nemojte ni vi meni.
Prosto je,izadjes i zaboravis moje reci.
No,sve u svemu samo sam vam htela reci da cu na taj profil slati prepravljene delove,i ako uspem sve da postignem,moze da se desi da prica ima nastavak.Predomislila sam se,i nakon citanja starih komentara,resila sam da mozda preispitam da li je Samantha ikada bila stvarno zaljubljena u Neymara i da li je uspela stvarno da mu oprosti sto ju je razdvojio od Marca.
Takodje,da preispitam kako bi se ponasali kada bi se njihova deca pocela bolje upoznavati,kada bi se mozda cak i rodila ljubav izmedju njih dvoje,zanima me da li bi njihovi roditelji to izdrzali i tako to.Ako slucajno bude doslo do tako necega,verovatno ce na tom profilu biti i ti nastavci,ali dacemo vremenu vreme i videti kako ce se sve odvijati.
Volim vas sve,pozdrav ♥