42.dio

1.7K 72 24
                                    

Ajoj ljubavi moje <3 hvala vam na +27.000 readsa *-* najbolji ste :) ♥

~Kad je prava ljubav u pitanju,kako znate kad je kraj?Kad je prava ljubav u pitanju?Nikad...S.V.~

Da se pomirim sa Neymarom?Sa Neymarom?Ja njega da molim za oprostaj?Pa kreten nije hteo ni da me saslusa..A sada moja mama ocekuje da ja molim njega..kao da sam ja kriva..dobro delimicno jesam,ali ipak on mene nije hteo da poslusa..Sa druge strane tu je James..kako to da uradim decku?Kako da budem srecna pored Neymara kada znam da neko pati zbog mene?Hjoj u sto sam se ja uvalila..Nema mi pomoci..nema...

"Gospodjice molim vas izadjite iz sobe,da bi mogla vasa majka na miru da se odmara" trgao me je glas ljekara iz razmisljanja

"Da,naravno..Odmah.."odgovorila sam te krenula prema vratima.

"Popricaj prvo sa tatom.." cula sam mamin slab glas

Sa tatom?Sto se ovde desava..covece..kao da ovo nije moj zivot..Sve se raspada...sve....

Izasla sam iz sobe i ugledala sam Jamesa sa Deborom.

"Sam,duso ja bih morala da se vratim..Ali obavestavaj me molim te o svemu i zovi ako sam ti potrebna"

"Hvala ti Debi sto si dosla samnom,puno mi znaci"zagrlila sam je

"Nista ,uvjek uz tebe.Vidimo se nadam se uskoro"

"I ja se nadam,bok.." poljubila sam je,te je ona krenula.

"Da li si dobro?Mislim kako je sve proslo sa tvojom mamom?" upitao me je James

"Nisam..pa onako..nije joj bolje..ljekar se boji jako za njeno zdravlje...ne bi trebalo uopste da se nervira.."

"Sto ces uciniti?Mislim sto moze da se uradi?"

"Ne znam..ne znam..Moram da razmislim..slusaj hvala ti sto si ovde,ali ja moram stvarno malo da budem sama"

"Naravno,to ne moras ni da kazes.Slobodno.."

"Hvala ti.." zagrlila sam ga,te krenula prema izlazu..Ne mogu vise da budem na ovom odvratnom mjestu..Sve je katastrofa..Izasla sam napolje te sela na neku klupicu.Gde li je Neymar?Zasto je dosao?I to jos sa Karmen?Nista ne razumem..i zasto mi mama bas to trazi..Kkako da budem sa njim posle svega?Ja imam dostojanstvo,ne moze on da bude samnom kada on hoce..A i necu ja da mu se izvinim to je sigurno..Ipak onaj poljubac...osjetila sam da je moj..osjetila sam da me voli..Samo zaljubljena osoba moze tako da ljubi..samo zaljubljena..

"Princezo.." ugledala sam tatu

"Sjedi pored mene.." potapsala sam klupu u znak da sedne kraj mene

"Sto te toliko muci?" upitao me je

"Moja mama..sto ako joj ne bude bolje?"

"Bice njoj bolje..siguran sam..."

"Zamolila me je da se pomirim sa Neymarom.."

"A sto ti zelis?" upitao me je

"Trebalo bi da se pomirim sa njim da mojoj mamici bude bolje..Zelim da izadje iz ove bolnice.."

"Pitao sam te sto ti zelis.." pomilovao me je po kosi

"Hajde reci slobodno,hajde..reci mi sve kao kada si bila mala.." poljubio me je u celo

"Ja..volela bih da se vratim u Dortmund da ne zaostajem sa casova,planiram da malo unapred zavrsim neke ispite.Sto prije zavrsim to bolje..Zelim da moja mama izadje odavde i da vas dvoje nastavite ono sto ste dosada radili..Volela bih da mogu Jamesu da uzvratim ljubav..ne zelim da pati zbog toga sto ga ne volim kao muskarca..Volela bih da je sada moja Lucy pored mene...Zelim da se ova nocna mora zavrsi..Bas kada sam posle 3 bolna mjeseca ponovo pocela da se smejem,sve se srusilo.."

Nikad ne reci nikad! /2014/Where stories live. Discover now