43.dio

1.6K 64 14
                                    

~Srce spava sve do casa kad se javi prava..Z.C.~

Neymar P.O.V.

Lezao sam samo tako bezveze u krevetu...Trebao bih da odem da se okupam..ali previse mi se spava..Ne mogu..ahh ko ce se jos sada vracati u Barcelonu..Aaaaaaaaa...Uostalom,ne mogu da poverujem da mi je rekla da ostanem....Stvarno je ne razumem..vidim je da se ljubi sa Jamesom..sto je i logicno,ipak su zajedno..A ja je poljubim..i ona mi uzvrati tolikom jacinom kao da joj zivot zavisi o tom poljubcu..Tako slatko i strastveno u istovrijeme..Nista ne kuzim nista..A sto bih je pitao?Svakako nece hteti da mi prizna sto se zapravo desava..

Ahh..izbaci je vise iz glave..ona je samo..cekaj...ne nije obicna cura,ona je gospodja Santos..moja zjena..Kako to samo lepo zvuci,samo jos i da me voli..i zivot bi bio prekrasan..

kucc-kucc

"Napred.." viknuo sam sa ogromnim osmehom na licu

"Gospodine dobro jutro..htela sam samo da vam kazem da sam ja spremna..."

"Uredu Karmen,sacekaj me dole.Dolazim odmah,samo da se istusiram.."

Klimnula je glavom te izasla iz sobe.A ja sam se uputio prema kupaonici.Brzo sam obavio sve,ne zelim da me zena ceka ceo dan.Mada bih mogao ja jos satima da stojim ispod ovog tusa..

Spakovao sam svoje stvari te izleteo iz sobe.

"Auccc" zacuo sam njen glas

"Izvini..samo sam zurio i nisam te video"

"Reci to mojoj glavi.." nasmejala se,bas onako kako ona ume.Onako posebno.

"Hah,sorry glavice..Nisam hteo da te povredim.." uzvratio sam joj osmeh..Mislim kako da izdrzim a da se ne nasmejem kada je tako slatka?Oduzima i ono malo vazduha sto uspevam da udisem kada sam pored nje.

"Ma nema veze..nego hocete doruckovati?Ili moras bas odmah da krenes?" upitala me je tiho,ali cuo sam je.

"Moramo ici,stvarno.." odgovorio sam pomalo tuzno..zelim da budem sa tobom..ali..ne.

"Uredu onda..Ispraticu vas.." odgovorila je te krenula niz stepenice

"Gospodjice...nemojte stajati ovde napolju,veoma ste slabo obuceni.Prehladicete se.."

"Ne brini se Karmen,necu" odgovorila je

"Nadam se.." odgovorlila je zabrinuto te sjela u automobil

"Vidimo se uskoro.." mahnula joj je Sam

"Sam.." hteo sam nesto da joj kazem ali me je prekinula

"Nista se ne brini sredicu sve i u subotu cu biti kod tebe...kao sto si mi i rekao..Ne zelim vise svadju..dosta je bilo toga.."

"Malena cuvaj se.." odgovorio sam joj i seo sam i ja u automobil

"I ti.." odgovorila mi je uz osmeh

Rekao sam joj malena..ma divno..kretenu..nemoj da dozvolis da srce tvoje govori rijeci..Vjerujem da ce sada odmah da trci do Jamesa..Pitam se kako ce izdrzati bez njega u Barceloni?Ostaviti me sigurno nece,jer je majka sprecava u tome..Hm..jedva cekam da vidim to...

Samantha P.O.V.

Uletela sam u kucu..Nazvao me je malena tralalala ihjoj kako sam samo srecnaaaa..znala sam da me moja beba nije zaboravilaaaaaaaaaaaaa..Sreca sreca radost ♥

Hmmm...od silnog uzbudjenja sam ogladnela,te sam resila da spremim neki sendvic.Bas kada sam krenula da jedem,zazvonio mi je mobitel..Ma divno..Ne mogu ni da doruckujem..

Nikad ne reci nikad! /2014/Where stories live. Discover now