Nakon nekoliko dana
Mrzim da ucim i mrzim ispite...Trenutno umirem od nervoze,jer ne znam da li sam dobro uradila ili ne..Ne smem da pogresim,nikako.Nadam se da sam dobro odradila..
"Remingtonova.." zacula sam glas nekih devojaka
"Hey cure" mahnula sam im
"Kako si uradila?" upitali su me
"Valjda dobro,valjda.."Uzdahnula sam
"Nego..da li je istina ono sto vec mesecima gledamo na tv-u?Stvarno si sa Neymarom?"
"Oo da jeste,istina je.." odgovorila sam uz osmeh
"Omg to je tako uzbudljivoo,ali sto je sa Marcom?Tako ste slatki bili.."
"Nije nam bilo sudjeno,sada sam sa Neymarom i to je to"
"Ti ne mozes da stanes,ko je sledeci?Jos neki popularniji?Ronaldo ili mozda Messi?"
"Oni su vec zauzeti.." nasalila sam se
"Nemoj da se zezas,ozbiljno te pitamo?"
"Valja posle ovoga nece biti nikoga..valjda je on poslednji u mom zivotu"
"A James?Sto je sa njim?"
"Ja i on smo samo prijatelji."
"Uff uff da prijatelji.." zacula sam Deborin glas.Priblizila nam se a cure su odmah otisle.
"Slusaj,nemam razloga da se tebi pravdam za bilo sto.." odgovorila sam besno.Mah samo mi je jos ona falila..
"Pa trebala bi,ipak smo mi frendice.."
"Bile,Debora samo bile.."
"Zar ces se ljutiti za onu malenu gresku?"
"Malenu gresku?Zbog tebe sam se posvadjala sa Neymarom.."
"Ne,to nije moja krivica..Ti si kriva sto mu nisi sve rekla.."
"Gledaj na to kako zelis..Ja ti zelim svu srecu ovoga sveta,samo nemoj vise da mi se priblizis.."
"Ne brini se,necu..Previse si postala uborazena.Jebiga..novac.."
"Dovidjenja.." promrmljala sam te krenula dalje.Sto dalje od nje,to bolje..Boli me sto nije rekla sto je imala..Sve je moglo drugacije da se desi..Ali ne..Tako da vise ne vredi da se nerviram oko toga..Debora je gotovoo poglavlje u mom i Neymarovom zivotu..Kada smo vec kod Neymara...
Izvadila sam mobitel te pozvala ga..
Neymar P.O.V.
Baas sam sa ovima iz ekipe bio na kafi kada mi je zazvonio mobitel..Sam..
"Hey ljubaviii" govorio sam dok sam isao prema izlazu
"Caoo caoo,samo sam htela da te pitam kako si?" upitala me je tiho
"Dobro..mada mi ti jako nedostajes..nego kako tvoji ispiti?"
"Upravo sam sada zavrsila prvi..ne pitaj nista..Valjda sam dobro odradila.."
"Sigurno jesi..sigurno jesi.."
"Moram sada da idem,ali veceras u 8 kao sto smo se dogovorili?"
"Naravno ljubim te"
"Ja tebeeee istooo"
_______________
Dan 7
Imam super vesti za vas drage/dragi moji/e..Nacula sam razgovor Sam i njene mame...II pogadjate...aaaaaaa..odredjeno je gde ce biti vencanje,pripreme su pocele..Tako sam uzbudjenaa *--* Sledece na spisku je poziv gostiju..Hmmm bice puno poznatih licnostii vrlo uzbudljivooo...