~Tvoje oci su mi vratile osmeh zauvek..I.Z.~
Mesec dana kasnije - 04.05.2015.
Samantha P.O.V.
"Duso,kada stize Lucy?" upitala me je mama
"Stize za nekih pola sata.." odgovorila sam
"Jesi nervozna?"
"Nisam..samo imam osecaj da je sve ovo san"
"Nije,stvarno se udajes za mesec dana.."
"I danas stvarno idem da kupim vencanicu"
"Upravo tako,bices najlepsa mlada na svetu.."
"Ah..mama ne preteruj.."
"Ne preterujem samo govorim istinu.."
kucc-kucc
"Napred" viknula sam
"Malena..samo sam hteo da ti kazem da ja idem na trening.."
"Uredu.." poljubila sam ga
"Vidimo se vecaras.." mahnuo mi je te izasao iz sobe
"Stvarno te jako voli..." uzdahnula je moja mama
"Nesto nije uredu?" upitala sam je.Videla sam da je nekako tuzno to rekla
"Jeste..znas rekla sam da ljubav u dogovorenom braku dodje kao bonus..Zao mi je sto u mom braku sa tvojim ocem nikada nije dosla.."
"Molim?" skoro sam vrsinula
"O cemu pricas ti?"
"Pa znas..duso moj brak sa tvojim tatom je isto dogovoren kao i tvoj sa Neymarom.."
"Ne mogu da verujem..zasto mi nikada nisi rekla?"
"Ne znam,nisam mislila da je to vazno...Ali mi je drago sto si ti ipak srecna.."
"Zao mi je mama.." zagrila sam je snazno
"Nisam znala..izvini ako sam te nekada povredila necim.."
"Kcerka si mi,nikada ne bih mogla da se ljutim na tebe.."
"Ali sada vidim kako si ti srecna,prosto nisam mogla vise da cutim i morala sam da ti kazem istinu vezano za tvog oca.."
"Ali ipak uvek ste bili tako slatki i sve to.."
"Samo smo prijatelji bili i nista vise.."
____________
U centru grada smo sedele moja mama i ja.Cekale smo da stigne Lucy.Nisam i dalje mogla da verujem u ono sto mi je rekla.Sto ako je to jos jedan deo probe da ostanem sa Neymarom?Ili..mah bolje da ne razmisljam tako..Ona je moja mama,ona me ne bi lagala.Mislim jeste,naredila mi je da se udam za Neymara..Ali nije me lagala,u oci mi je to rekla.
Sada vidim zasto joj je uvek bio novac bitan.Pa i nju su tako odgajili.Na silu su je udali,zbog novca..Zato je to isto uradila i samnom...Boze..sto ako ja budem to isto uradila sa mojom kcerkom?Ne,ne..ovo ne sme da se desi..Bolje je onda da ne rodim dete,nego da je udam ili ozenim za nekoga koga ne voli..
Aaaa Samantha pobogu,koje gluposti ti padaju na pamet..Ne razmisljaj o tome..Ne mora da se desi sve ponovo...Ti mozes drugacije da vaspitas svoje dete..Uostalom...dete ce svakako vec biti super bogato,hahah..Pored celog nasledstva Remingtonovih /cega ima i previse/ plus celo nasledstvo Neymara..Ju ju..mislim da ce moci dete da odluci samo koga zeli..
"Hey.." trgao me je Lusijin glas iz razmisljanja
"Zar cete ceo dan ovde da sedite,hajde krecimooo" pocela je da nas vuce za ruku