~Ljubav tjera krv u venama...T.C.~
"Sve..sve ti oprastam.." poljubila sam ga u obraz i pocela da brisem i njegove i svoje suze.
"Malena,volim te" poljubio me je sladje nego bilo kada.Ili su meni samo previse nedostajale ove usne.Savrsenije od bilo kojih drugih na ovome svetu.
"I ja tebe.." odgovorila sam kada mi je vec ponestajalo vazduha
"Ne znam sto da ti kazem..tako se stidim svega.." skrenuo je svoj pogled ka zidu
"Zaboravi..oboje smo bili..pa previse tvrdoglavi,nije bitno to vise.To je sada deo proslosti"
"Samo budala poput mene ne moze da vidi koliko ti mene volis.."
"Nemoj tako,bebo moja..." pomilovala sam ga po licu
"Mozda si malkice ludak,ali ipak ja sam se zaljubila u tebe..uprkos svemu.Tako da si ti za mene najsavrseniji"
"Ne zasluzujem da me toliko volis"
"Upravu si.." naglo se okrenuo i pogledao me je u oci
"Zasluzujes da te volim jos vise.."dodala sam,ali samo sto vec nisam pala na Neymara tako mi se jako spavalo.Pa nije ni cudo uskoro ce vec jutro,hah a ne vreme za spavanje.
"Da li se meni cini ili ti umires koliko ti se spava?" poceo je da se smeje,valjda onako za inat meni
"Nije smesno..da,jako mi se spava"
"Pa hajde,idemo da spavamo" pruzio mi je svoju rukuu
"Moram prvo da se istusiram.."
"Uff,neces umreti ako sada propustis ovo tusiranje,svakako si se danas vec 2 puta tusirala,kao sto sam i ja.Tako da mozes to da obavis ujutro,nemoj sada jer ces se samo razbuditi"
Samo sam klimnula glavom i pocela sam da skidam haljinu.
"A da se okrenes?" upitala sam ga
"Salis se zar ne?" odgovorio mi je pitanjem na pitanje
"Da.." odgovorila sam kratko
Okrenula sam se,nek gleda momak moja ledja lepo.Ali sam osetila da me sve vreme samo posmatra.
"Prestani da me gledas tako.."
"Rec nedostajala si mi..obuhvata svaki deo tebe"
Samo sam se nasmejala,dok sam oblacila majcu u kojoj spavam.Ubrzo sam osetila Neymarove ruke oko mog struka.
"Svaki deo tebe mi je nedostajao..ali najvise ovaj osmeh koji ti i sada vidim na licu.."
Okrenula sam se prema njemu da bih ga poljubila,ali sam ostala u soku.Opaaa..neko je izgubio i majcu i hlace.Umalo da zaboravim koliko je on to ustvari zgodan...I pored svega samo moj.Onako i dalje u soku od onoga sto vidim,krenula sam prema krevetu da legnem,jer sada je vec dosta.Umirem koliko sam umorna.
"A moj poljubac?" povukao me je za ruku
"Ti si stvarno beba" poljubila sam ga na kratko,te brzim koracima potrcala prema krevetu.Hjoj..kako je ovo samo dobro,najzad..
"Beba,hoce da spava u tvom zagrljaju" legao je kraj mene
"Pa dodji onda bebo moja"
_______________
Zasto ova soba nije mracnija,naprimer mogli bi da zazidamo mesto gde su prozori..Previse ulazi svetlost sunca..Ja ovo ne mogu da podnesem,pa meni se jako spava.Rukom sam presla Neymarovu stranu kreveta,ali njega nije bilo.Otvorila sam oci i ugledala neki mali komad papira.