6.dio

3.1K 92 8
                                    

Sto ako je neki lopov?Ili nesto drugo?Jako sam bila uplasena,htjela sam da uzmem noz,da ga imam za svaki slucaj.Ali sam pogledala malo bolje,i shvatila da bezveze panicim.To je bio samo Neymar..Samo?Jedva je hodao.

Verovatno je pijan..Da li da ga ostavim napolju? Ili da izadjem u dvoriste da ga pitam nesto? Aaa ne znam...Ne znam kako ce reagovati,pogotovo posle one svadje...Dosta vise razmisljanja,moram mu pomoci.

Izasla sam polako i nezno mu rekla

"Neymare,hajde da ti pomognem"

"Bolje..nemoj"

"Ali ja hocu,hajde idemo gore" pruzila sam svoju ruku da je uhvati

"Obecajes da me neces povrediti kao Bruna?" gledao me je pravo u oci,na trenutak sam pomislila da laze.Da nije pijan,ali kada sam mu se skroz priblizila shvatila sam da ipak jeste,previse je jako mirisao na alkohol

"Obecajem,samo me molim te sada poslusaj i kreni samnom"

Krenuli smo onako zagrljeni,ali je ponovo zastao.

"Jako..me je bolelo..."

"Sto?" zadrzala sam ga,jer umalo da upadne u bazen

"Bruna..moje srce.Zagrli me molim te"

Hjoj zagrlicu te samo nemoj da upadnes u taj bazen.Nema sanse da te izvucem odatle.Nemojte me ni pitati kako smo otisli gore niz stepenice,mislila sam da ce u skvaom trenutku pasti.

"Evo lezi ovde"

"ZAGRLJAJ" viknuo je i skocio na mene

Stojali smo tako zagrljeni neko vreme.Nisam htela da ga pustim,ne znam zasto.Ali nisam htela,bilo je savrseno u njegovom zagrljaju.Te njegove snazne ruke na mom telu.Taj zvuk njegovog srca.Kako je samo sladak,nezan,bezpomocan..a kada nije pijan vice i povredjuje me...Sam..o cemu ti razmisljas prestani,on je za tebe neprijatelj,nemoj mu pomagati.Gurni ga od sebe.Nemoj da se oseca pored tebe sigurno.

"Neymare.." htela sam da ga odgurnem,ali nasi pogledi su se nekako susreli,bila sam mu tako blizu..prosto sam zaboravila i kako se zovem

"Ney,lezi,treba da se odmoris" nekako sam uspela da izgovorim,a on je samo gledao u moje usne,koje su jedva bile udaljene od njegovih

"Volim te...." i to je to.Skida me snogu,ne mogu nista kada je tako blizu mene.Poljubili smo se.

Odjednom sam zastala,da li je on upravo rekao da me voli? On meni? Stoo?Ne ,ne nisam ja to dobro cula.On mene ne voli...

"Neymare,molim te" pomogla sam mu da sedne na krevet.

"Spavaj"

___________

Zatvorila sam vrata i izasla iz njegove sobe..Pogledala na sat 3:26 auuu,sledeci put ga necu cekati,nek zapamti ovaj dan.Usla sam u svoju sobu skinula se i otisla u kupaonicu.Pustila sam vodu,u pocetku je isla hladna bas mi je to trebalo.Da se razbudim,da zaboravim sto mi je rekao.Zatim je  malo toplija voda krenula tada sam se setila poljubca.Kako me je samo drzao u svojim rukama,kako me je samo strastveno poljubio..

Ne,ne,ne prestani.Bio je pijan,slucajno je rekao to volim te.Nije tako mislio,ako jeste,onda te je zamenio sa nekom drugom curom.Hiljadu misli mi je setalo kroz glavu.

Izasla sam iz kupaonice,i sela na krevet.Ponovo sam pocela razmisljati.Ali sto ako je stvarno to mislio? Onda sam na dobitku,i treba da se zaljubi u mene.Da i on toliko place,koliko ja placem za Marcom.Nikada me nece imati,nikada.

Da li je moguce da se zaljubio u mene?Za tako malo vremena?On je zenskaros,da li sam ja uspela da ga zavedem tako brzo?Nema teorije,ako je tako veliki zenskaros kao sto kazu,ne bi trebalo da sam uspela...

Nikad ne reci nikad! /2014/Where stories live. Discover now