29.dio

2.1K 71 8
                                    

Ispricavam se sto  juce nije bilo nastavka,ali dok sam pisala nestala je retardirana struja na minut i sve mi se obrisalo..A posle sam vec jako bila umorna da sve pisem iz pocetka. ♥

"Jel to jedno i ja tebe?" upitao me je

Samo sam klimnula glavom i nastavila sam ga ljubiti.

Dozvolio je da padnem na krevet.Bio je iznad mene,milovao me je po kozi..

Osetila sam kako njegova ruka polako ide ispod moje majce.Skroz sam sam se uplasila..Pa ja nisam nikada..Odvojila sam se od njegovih usana i okrenula sam glavu prema zidu.

"Izvini..." rekao mi je tiho.

"Slusaj..ja ne zelim vise da budem sa tobom.." rekla sam slabasnim glasom i suza mi je skliznula niz lice.

Lagano se sklonio sa mene,a ja sam se podigla.Pogledala sam ga u oci.Gledao me je zacudjeno.

"Ali meni je stvarno zao,nisam hteo da te povredim.." pokusao je da mi se priblizi,ali ja sam ustala sa kreveta i krenula sam ka izlazu

"Meni je jos vise zao."

"Molim te nemoj ici"

"Moram.."

"Ali gde ces?" upitao me je sa suzama u ocima

"Snacicu se.."

"Kasno je,ostani da spavas i sutra mozda.."

"Ne,Neymare.Idem sada." rekla sam jedva i izletela sam iz sobe

"Ali..kada te lepo molim..ostani.." potrcao je za mnom

"Dosta vise dovraga..pusti me da radim sto ja hocu" viknula sam

Uzela sam brzo svoju torbu i izletela sam iz kuce.Suze su mi padale niz lice..Ma daj..gde cu sada..Jedino sto me sada tesi je..sto sam bogata..Bar imam dosta novaca da odspavam u hotelu..Nikada nisam ni mogla da pomislim da cu biti srecna sto sam bogata..A i nadam se da se to i nece ponoviti.

Neymar P.O.V.

Stajao sam i dalje tako..zacudjeno...I dalje sam osetio njene slatke poljupce na mojim usnama...Pa sto ako joj se  nesto desi?Necu moci to sebi da oprostim..Ipak bila je jako ljuta i jasno mi dala doznanja da ne zeli da se ja brinem za nju.Ali sto sam joj uradio?Pitao sam je da li mi je oprostila i rekla je da jeste..Zasto je onda otisla??

Aaaa Neymare..dosta..neces je shvatiti,neces.Moras sa njom da pricas..Ali kako?..Sigurno nece hteti da me vidi,uostalom ni ne znam gde je otisla..

Dobro,ja ludim.Pricam tu sam sa sobom.Ipak sam trebao da odem za njom.Ali naravno nisam,jer sam kreten..Vratio sam se u svoju sobu..I dalje sam njen parfem mogao da osetim u vazduhu..I dalje sam osetio njene ruke na mojoj kozi..Zatvorio bih oci i video bih nju.Njen osmeh..Najlepsi od svih.

Ipak moj mozak bi me svega podsetio i ponovo se javila ona recenica: "Slusaj..ja ne zelim vise da budem sa tobom.."

Bez mog razmisljanja suze su mi pocele padati niz lice..Ja placem?Placem zbog neke devojke..Ustvari ne neke devojke,ona je moja zena..Jedino me to sada tesi..Tada sam se setio,pa cekaj ja sam spalio te papire,pa ona i nije moja zena.Moze da ode ako hoce..Ma bravo,opet sam zabrljao..

Bacio sam se na krevet i samo sam tako gledao u prazno..

Samantha P.O.V.

Pozvala sam neki taxi,i rekla vozacu da me odveze do najblizeg hotela.

"Stigli smo gospodjice" cula sam kako mi govori

"Hvala i laku noc" pokusala sam se nasmejati ali mi nije nesto poslo za rukom

Nikad ne reci nikad! /2014/Where stories live. Discover now