47.dio

1.5K 80 19
                                    

~Opet si pobijedila...~

Mozda je ovo samo deo moja maste,ali kada nekog ne volis ne cinis ovakve stvari.Prosto se ne brines da li je ta osoba ostala bez kuceta ili nije.A jos manje se trudis da joj doneses drugo.Dok Neymar radi sve suprotno,dosao je u Madrid da me vidi,danas me je odveo na trening da ne bih gledala Brunu,kada sam se onesvestila nije se odmakao od mog kreveta i sada jos i ovo.Kupio mi je novo kuce,samo da ne budem tuzna.Osecam da jedan delic,pa makar i onaj najmanji deo njegovog srca voli i dalje mene.

"Hvala ti.." zahvalila sam mu ostavivsi jedan poljubac na njegovom obrazu.

"Jesi gladan,lepi moj?" upitala sam Pokera

Naravno odgovora nije bilo,zato sam odlucila da ga odneesem da jede ako hoce.

Spustila sam ga pored cinije i on je ko neki ludak poceo da guta hranu.

"Dobro,vidim da si i previse bio gladan"

"A ti?Jesi ti jela?" upitao me je Neymar

"Nisam gladna" odgovorila sam

"A ne moze tako,dodji i jedi nesto" govorio mi je dok je stavljao neke namirnice na stol,valjda hoce da jedem sendvic

"Ali nisam gladna.." odgovorila sam pomalo iznervirano.

Nije obracao paznju na mene,samo mi je pokazao na stolicu da sednem.Pa okej,sescu.

"Zar treba da te hranim?" upitao me je sa malenim osmehom na licu.

"Ammm moze" nasalila sam se on je slozio facu u stilu "salis se zar ne?"

Pocela sam da se smejem...

"Sto je bilo?" upitao me je zacudjeno

"Ma nista,nista.." odgovorila sam jedva

"Daj mi taj sendvic,da ne propadne"

"Veruj mi nece,ja sam uvek gladan"

"Mmmm ukusan jeee" promrmljala sam

"E vidis,a ti jos kazes da nisi gladna"

Samo sam ga pogledala u oci,zasto si tako divan prema meni?Divan si prema meni,ali nesto u tebi te sprecava da me imas.Da me poljubis ili samo da mi kazes da me volis.

trr-trr

Krenula sam da izvadim mobitel iz dzepa ali sam onda shvatila da mi nije u dzepu.Bas kada sam htela da pitam Neymara da li cuje odakle dopire zvuk,pruzio mi je mobitel sa tuznom facom.Pogledala sam u mobitel i videla da pise James.

"Hey.." javila sam se na mobitel

"Ej mala,kako prozivljavas?" upitao me je

"Evo super,ti tamo?"

"Takodje,takodje.Samo sam hteo da ti kazem da je Debora bila ponovo u Madridu,bila je u tvojoj kuci.Sasvim slucajno sam saznao za to"

"Jebem joj mamu.." odgovorila sam besno,zbog cega me je Neymar samo pogledao zacudjeno

"Sigurno je otisla nesto da se dogovori sa mojoj mamom,ajde dobro.Hvala ti u svakom slucaju"

"Ajde,cujemo se.I uvek"

"Ljubim te"

"I ja tebe" dobro ovo ljubim te nije trebalo da se cuje na kraju,ali izletelo mi je slucajno.

"Problemi?" upitao me je Neymar

"Kada su svi ludi oko tebe,uvek su problemi u pitanju"uzdahnula sam i pogledala ka Neymaru.

Nikad ne reci nikad! /2014/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora