65.dio ♥

2.3K 96 59
                                    

Neymar P.O.V.

"Da li ovo znaci da ces ostati samnom?" upitao sam je gledajuci je zabrinuto.Zato sto se stvarno bojim njenog odgovora.

"Ja...Neymare ja te volim..ali.."

"Kada nekoga volis ne postoji to ali." odgovorio sam pomalo iznervirano,sta joj je sada u glavi pa se premislja?

"Sto bi znacilo da mislis da te ja ne volim.."

"Ja ne znam sta da mislim kada je o tebi rec..poljubila si me malopre i govoris mi da me volis..ipak..ne mozes da kazes jedno obicno da,na moje pitanje..."

"Slusaj,ja ne znam ni zasto sam dosla...bolje je da odem.." ustala je sa kauca

"Bravo.." rekao sam ironicno

Pogledala me je upitnim pogledom,a ja sam nastavio.

"Idi..idi leci sama sebi rane..slomi meni srce..ali znas sta?Ti si vredna toga..ti si vredna toga da mi slamas srce.Znam da ces mi se vratiti kad tad..I znas sta cu tada da ti kazem?Prekasno je..razmisljala si predugo imala si priliku da me imas,ali si ti odlucila da budes sama..Sve sam ti dozvolio,ali jedno necu.

Rodices to dete po svaku cenu..Ako ti neces da ga cuvas i sve to,ja cu..samo ga/je rodi..." doslovno sam vikao na nju,a ona je stojala samo onako ukopano,gledala me je onim svojim prelepim okicama preplaseno.

"Prosto te ne razumem Sam.Trudio sam se oko tebe vise od godinu dana...prihvatila si da budes moja zena..cekas moje dete..zasto me izbacujes iz svog zivota?Zasto si tako prokleto sebicna?

Reci mi razlog zbog cega postoji posle tvoje ljubavi ono ali?" i dalje je samo tako stojala ispred mene,gledajuci me preplaseno.

"Zasto mi ovo radis?" upitala me je

"Zato sto zelim da znam sta ti prolazi kroz glavu..trudim se kao budala..a ti nista...ostavljas me kao da sam..ma ne znam..mislio sam da me stvarno volis..da hoces stvarno samo da razmislis..i da ces se vratiti..ali sam onda shvatio,da nesto nije uredu..i sada to i vidim...navodno me volis,ali ne toliko koliko treba..volis me kao sto volis neku haljinu ili neki parfem.."

dosta mi je bilo vise,govorio sam joj sve ove stvari a ona je samo tako stajala..nije mi se ni izvnila sto me muci..Prosto sam poceo da placem,pa ja ovo mucenje ne mogu vise

"Hajde,zasto ne ides?Dao sam ti slobodu,zasto oklevas?" govorio sam dok su mi suze sve vise i vise padale niz obraze

I tada sam cuo nesto sto nisam ocekivao.

"Uradicu bilo sta..samo nemoj da places..ne mogu da te gledam takvog.." kada je to izgovorila pocela je da place,jakoo..Hteo sam da joj kazem,da samo place..i ja sam plakao zbog nje..Ali..srce mi nije dozvoljavalo..

"Pricaj samnom..reci mi sta te muci.."

"Muci me sve Neymare...sve..izgubila sam ih..mozda nisu bili najbolji roditelji na svetu,ali za mene jesu..Sta mi je ostalo?One ogromne vile i fabrike po svetu..koga to zanima?Jeste,sve je moje..ali meni to nije potrebno..ja zelim njih..ne njihov novac...

I vidis opet je novac u pitanju..kada gledam u tebe..vidim njih..oni su se upoznali sa toobom..oni su izabrali da se ja udam bas za tebe..sa mojih 22 godine?Zar ne bi trebalo da ostvarujem svoj san?Da zivim svoj zivot?A sta ja radim?Pa cekam dete..trudna sam..da li ti shvatas koliko ta rec ima tezinu?Sta ako budem tako losa majka kao moja mama"

"Sam...ali nesto si zaboravila...ustvari nekoga...ja sam tu...kada pogledas u mene seti se lepih trenutaka koje ste proziveli,nemoj da se secas onih ruznih..Ja cu im biti zahvalan do smrti,sto su me upoznali sa tobom..

Nikad ne reci nikad! /2014/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora