/Jos jedan nastavak za danas,zato sto je u predhodnom delu bilo malo napisano o Sam i Neyu/♥
Dobro Sam saberi se,radi se samo o obicnom dorucku,nema veze sto ce tamo biti i Neymar i Bruna i svi..AAAaaaa mrzim ovo sto mi se desava..
"Dobro jutro" pozdravila sam ih,te krenula prema stolu da uzmem jednu jabuku
"Samo to ces pojesti?" upitala me je Raf
"Naravno" odgovorila sam
"Moras i Neymara da naucis da jede tako malo"
"Hey,ja ni ne jedem puno"
Nisam mogla da odolim i nasmejala sam se.kako je samo sladak..Na trenutak su nam se pogledi susreli,a ja sam kao neka klinka brzo okrenula glavu.
"Ma ne..zakasnices na trening decko" opomenu ga je Neymar Sr
"Hocu li?" upitao ga je i pogledao na sat
"uuuu stvarno hocu,spremi se i krecemo za minut" pogledao je ka meni
"Ti i ja?" gledala sam ga zacudjeno
"Da li sam rekao nekako drugacije?Naravno da ti i ja"
Dobro..ovo nece biti dobro..sto ako hoce da me ubije negde daleko od svih?Uspanicila sam se pomalo..ipak ja i on nismo bas u najboljim odnosima.Sto cu ja na njegovom treningu?
"Nemojte se brinuti" sapnula mi je Karmen
"Pokusavam.." odgovorila sam
___________
Na putu nisam htela ni reci da progovorim,sto ako me ne vodi na trening?Hjoj..prestani Sam da budes tako negativna.
"Zasto sam ja morala da podjem sa tobom?" upitala sam ga
"Zar si zelela da ostanes sa Brunom u istoj kuci?"
"Pa nisam.."
"Onda se opusti i uzivaj.."
"Ne razumem te iskreno receno.."
"Sto ne razumes?" upitao me je
"Zasto si me doveo u Barcelonu..i to jos da budem u istoj kuci sa Brunom"
"Zena si mi..a sto se tice nje,ti si sama navela u ugovoru da mogu da imam bilo koga pored tebe"
"Upravu si.." odgovorila sam tiho..jesam..rekla sam to...ali...ne mogu da se pomirim sa tom cinjenicom....
"Znaci volis je..." uspela sam nekako da izgovorim i osjetila sam kako je naglo zakocio.Srce mi ja stalo u tom trenutku.
"Jesi dobro?" upitala sam ga uspaniceno
"Jesam..dobro sam" odgovorio mi je
Nisam htela da ga pitam sto se desilo,jer se videlo kako se i on uplasio.Samo sam cutala..kako sam ja glupaca..rekla sam mu tako nesto,ali ne mogu vise da cutim..ne mogu..
"Stigli smo.." ubrzo sam cula njegove reci,samo sam izasla iz automobila.Novinari su ga odmah naravno napali,samo su mu neka pitanja postavljali.
"Udji,odmah dolazim"
"Uredu" odgovorila sam te usla unutra
Stojala sam tako i gledala igrace Barce.Nesto su se zezali i smejali kao ludi.Ubrzo mi je prisla neka devojka.
"Vi ne biste smeli da budete ovde,ovo je mesto samo za igrace"
Osjetila sam neciju ruku oko svog struka i pre nego sto sam bilo sto rekla oglasio se.
"Ona je moja zena"
"Izvinite gospodine,nisam znala" odgovorila je
Devojka je uzbro otisla ali on nije skidao svoju ruku sa mog struka.