1.2K 56 16
                                    

Hmm hey :)

Kod ove price je cak i papir drugaciji hehe salim se.Uglavnom slucajno sam nesto trazila na svom profilu,i zatim sam otvorila ovu pricu.

I pogodite sta.Shvatila sam da vam se nisam ni zahvalila.

Mozda malo vise kasnim ipak je danas 27.12.2014.,a pricu sam zavrsila jos 30.10.2014.

Hmm...dva meseca skoro,no ipak nikada nije kasno :)

Da li ja to vidim stvarno 71.586 pregleda?Ili mi se samo pricinjava?

Prosto ne mogu da poverujem da vam se stvarno toliko svidela moja prica :o jako ali jako je tesko za poverovati.

Ipak kada mi neko kaze tebi je lako,tvoje price vole ljudi...ja ipak kazem da to nije istina.

Postoje mnogo bolje price od mojih.Samo eto,mozda ih jos nije pronasla prava osoba.

Kada sam pocela da pisem,rekla sam da me ne zanimaju komentari ni slicno.Samo to da pisem.

Ali vase misljenje sam uvek uvazavala i ono mi je bilo veoma bitno.Tako da,vam se zahvaljujem sto ste me podrzavli sve ovo vreme.Predivni ste znate to zar ne?

Bez vas broj koji pokazuje ovar prica ne bi bio istinit :)

Uglavnom vam hvala za svaku napisanu rec.. :) ♥

Stvarno vam hvala,volim vas najvise.

I evo sada jedno objavljeno hvala,posto ga do sada nije bilo.

Volim vas najvise na ovom svetuu ♥♥

PS video pored-Znate sta mislim o njemu?

Pa to smatram kao neko izvinjenje Neymara sto je ofarbao svoju bradu hehe ♥

Nikad ne reci nikad! /2014/Where stories live. Discover now