Bár rossz emlékem van a piálásról, mégis ittam most egy keveset. De tényleg csak mértékkel. Mondjuk Petiék és Dani vedeltek ám rendesen, Lilla meg egy kortyot sem ivott, de csak azért, mert nem szereti az alkoholt. Elszürcsölgetett egy almalevet. Én se vagyok olyan nagyon alkoholfüggő, csak akkor iszok, amikor nagyon kell, de amúgy jobban szeretem a kólát, meg a különböző gyümölcsleveket. Dani meg hát...sörpárti?
Brúnóék elkezdték a koncertet. Hátulról hallottam ahogy énekelnek, és ahogy máskor, most is megmelengette a szívemet, ahogyan énekel. Jó, lehet dilis vagyok, de mi ez, hanem az igaz szerelem jele? Hm?
Az AHA-AHA-val kezdtek, utána jött a Vakmeleg, a Keverem, a Baby ( igen, a Valmar is felment, akármennyit is ittak) , a Budán vagy Pesten. Spacc elénekelte a Fantomot és a Hátmasszázst, Brúnó pedig az Ördög Nórikát, meg a Locát. Ezek után még volt a Maffia album, és a paranoiás, amin Marics is fent volt. a végét a Visz a Véremmel zárták, ami baromi jó volt, bár Manu nem volt... Ami amúgy tök rossz, mert valami családi programon volt. Este..
-Hallod-bökött meg Lilla.
-Igen? - kérdeztem.
-Jönnek Brúnóék-biccentett, mire odakaptam a fejemet, ahonnan jöttek.
-Királyak voltatok-feleltem.
-Mint mindig-vigyorgott Laci, és a szájába öntötte az üveg vodkanarancsot.
- De egoista vagy- röhögött fel Lilla.
-Nem is-védekezett.
Fél óra múlva már mindenki ( kivéve Lilla, aki nem iszik, és én aki csak keveset) mindenki teljes felfordulás volt hátul a backstage-ban. Milán és Peti egymást püfölték egy párnával, miközben egymás szájába öntötték a piát, Brúnó Tinderen húzogatta a lányokat( !!!!!!!!!!!!!!!!) Laci pedig Lillát markolászta, ami láthatólag őt nem zavarta. Hát jó. Én a telefonomon ügyködtem, mert Dani mellettem egy cicababát próbált felszedni, kisebb-nagyobb sikerrel. Érdekes, a fiúk részegen sokkal rosszabbul csajoznak...mondjuk józanon se a legjobbak...De ezt nem tőlem tudjátok:)
-Jössz? -állt fel hirtelen Brúnó, és felém nyújtotta a kezét.
- Hova?
-Csak gyere-mosolygott.
-Jó, legyen-adtam meg magam, és megfogtam a kezét. Kihúzott a backstage-ből, és az mögé ( mármint a backstage mögé) vezetett. -Baj van?
-Miből gondolod? -vonta fel a szemöldökét.
-Nem tudom-rántottam meg a vállam, és a mellkasom elé fontam a kezemet.
-Gyönyörű vagy - hajolt közelebb. A leheletén éreztem a tömény alkohol szagot, de nem szóltam.
-Nem kéne-ráztam meg a fejemet, mert tudtam, mire fog készülni.
-Miért?
-Részeg vagy, Brúnó- mondtam, és hátráltam egy lépést. Elém lépett és a derekamnál fogva visszahúzott.
-És az baj? -kérdezte, de nem hagyott válaszolni, mert a számra a tapasztotta a száját. Teljesen ledöbbentem, de visszacsókoltam. Szorosan a csípőm köré fonta a karjait, én pedig átkulcsoltam a nyakát. Teljes eksztázisba estem. Beletúrtam a hajába, az ujjai végig szántottak az oldalamon, majd a gerincemen, végül még állapodott a derekamon.
-FINALYYYYYYYY!!!!!!! -üvöltötte el magát valaki, mire oldalra kaptam a fejemet. Laci kint állt, egy üveg tequilával a kezében, majd erősen meghúzta.
Dani olyan két óra körül hurcolt haza minket. Ittas volt, de mégis haza tudott vezetni, úgy, hogy a rendőrök ne kaptak volna el minket. Bementem a szobámba, letusoltam, aztán én húztam is a lóbőrt.
Haligali! Itt az újabb rész! Remélem tetszik! :):)
BẠN ĐANG ĐỌC
Beléd szeretve /Pető Brúnó ff/♡♡♡ BEFEJEZETT ✅️
Lãng mạnSziasztok! Szerintem a cím mindent elárult, de azért kaptok egy kis ízelítőt a könyvből!😉 A 20 éves Emma maga mögött hagyva a múltját, próbál tiszta lappal kezdeni. Idétlen bátyjával, Danival él. És kénytelen együtt élni a vele járó viszonyokka...