-SZERESD A TESTEM BABY, VÉGTELEN MARATON!!!!!!!!- kezdett el énekelni Laci, mire idegesen a párnámba fúrtam a fejem. Idegtépő percek 1234. epizód. csapó egy!
-Ha nem fogod be, én úgy seggbe rúglak, hogy minimum karácsonyig kerekes székbe fogsz járni! - üvöltött vissza neki Dani.
-Leszarom! Élvezem az életet! - szólt be neki Laci.
-Istenem. Mit művel az emberekkel az alkohol...-dünnyögte unottan Lilla, és megdörzsölte a szemét. Pompás! Mindenki megint az én szobámba dekkolt. Ez szinte már törzshellyé vált, komolyan mondom.
-Valaki üsse már le! - motyogta Peti álmosan.
- A tökös ér? -kérdeztem .
-Hogyne. Minél erősebb, annál hatásosabb-mondta.
-Ne! Vigyázzatok már a kicsi Lacira! Ifjú kora óta nevelgetem! - kiáltott fel Laci, mire mindenkiből kitört a röhögés. Ez kész...
-Akkor fogd be! - mondta Milán, és a fejére húzott egy pokrócot.
-Milyenek voltunk tegnap? -kérdezte Peti, és felült a padlón. Miért is aludt a földön? Ha jól tudom, akkor egy luxus házban lakunk, mindenkinek van külön szobája...Haj, ezt a fiúk sose fogják megérteni...
-Őszintén? -pillantott a bátyára Lilla.
-Ja.
-Részegek-vigyorgott.
-Nem mondod-forgatta meg a szemét Peti.- Viselkedésre értem.
-Fú, van rengeteg videóm és képem is erről-vigyorogtam el én is ördögien.
-Ne már! -nyöszörgött Brúnó. -Fel is raktad őket?
-Igen. Ott van az oldalamon. -biccentettem, mire a telefonjáért nyúlt.
-Hogy nézek ki????- szörnyülködött.
-Jó szépen-röhögte ki Milán.
-Na jó. Van tíz percetek, hogy kitakarodjatok a szobámból, aztán kaptok reggelit-ajánlottam fel egységesen, mire azonnal kipattantak az ágyamból + a földről, és kispuriztak a szobámból.
-Ez hatásos-nézett rám elismerően Lilla, majd lementünk, és neki álltunk elkészíteni a másnaposoknak a reggelit. Kis BLT szenyákat csináltunk, abból, ami otthon volt. Sec-perc alatt megvoltunk vele, Milánék pedig már igyekeztek is le.
-Köszi anyu! -vigyorgott Laci.
-Ha nem fejezed be kisfiam, még ígérkezik az a tökös. - néztem rá szúrósan.
-Jól van, na- sértődött be, majd felzabálta az összes elérakott szenyát.
-Hallod, ezek vagy két hete nem ettek- döbbentem le.
-Ezeket hozza ki a pia-kacsintott Lilla.
-Jövő héten nekem van koncertem - felelte két falat közt Manu.
-Ne már - mondtam. -Akarom mondani...hupíííííí-javítottam ki magam, mikor láttam, hogy szúrósan néz felém.
-Úgy legyen-mondta, és bekapott egy szendvicset.
A mai napra különösebb dolgot nem terveztem, csak annyit, hogy beszéljek Brúnóval a tegnap történtekről...ami lehet sikerülni is fog, elnézve, hogy...
-Kéne egy kép - emelte fel a telefonját Lilla, majd semmi kétség nélkül lőtt a srácokról egy képet.
-Másnaposok legyen a cím, plízzzzzzzzzzz! -könyörögtem.
-Jó, legyen-mosolygott majd fel is rakta a képet az Insta oldalára.
-Hé! Nem egyeztünk bele! - háborodott fel Peti.
-Ki kérdezte a véleményed? - érdeklődött Lilla.
-És neked? -vágott vissza a bátyó.
-Nyugika-csillapította őket Dani.
-Hallod, kéne egy csoport - jutott eszébe Lillának, amikor is fent a szobájában festettük a körmünket.
-Milyen névvel?
-Nem tom..Mullet Maffia? - kérdezett vissza.
-Jóóóóóóó! -egyeztem bele. Hozd létre!
-Ember, ki van kenve a körmöm! Hogy, nagyokos? -röhögött.
-Akkor létre hozom én-mondtam, és neki álltam a csopinak.
Mullett Maffia
emma telegdy nevű felhasználó létre hozta a csoportot.
emma telegdy nevű felhasználó felvette a csoportba: Milán Valkusz, Manuel Gödöllei, Péter Marics, Pető Brúnó, László Tóth, Marics Lilla, Telegdy Dániel
emma telegdy nevű felhasználó megváltoztatta Telegdy Dániel nevű felhasználó nevét: remember
remember nevű felhasználó megváltoztatta emma telegdy nevét erre: badgirl
László Tóth megváltoztatta Marics Lilla nevét: Witch
Witch megváltoztatta László Tóth nevét erre: Baby Sisters
Baby Sisters megváltoztatta Péter Marics nevét erre: geek man
geek man megváltoztatta Pető Brúnó nevét erre: hajóbarát
hajóbarát megváltoztatta Milán Valkusz nevét erre: Fiatal Chuk Norris
Hali! Ha tetszett ez a rész is, nyomj egy vote-ot, és iratkozz fel rám!!
-
VOCÊ ESTÁ LENDO
Beléd szeretve /Pető Brúnó ff/♡♡♡ BEFEJEZETT ✅️
RomanceSziasztok! Szerintem a cím mindent elárult, de azért kaptok egy kis ízelítőt a könyvből!😉 A 20 éves Emma maga mögött hagyva a múltját, próbál tiszta lappal kezdeni. Idétlen bátyjával, Danival él. És kénytelen együtt élni a vele járó viszonyokka...