Tizenhatodik fejezet

105 3 0
                                    

Nos. Ha azt hisszük, minden a legnagyobb rendben van, így is úgyis el fog csesződni minden. Most is ez történt.

 Miután kellően kiörömködtük magunkat Lillával, ezzel megünnepelve, hogy áldásomat adtam rájuk( Jaja), átment Lacihoz. 

-Van az úgy, van az úgy, amikor pörgök, és kifordulok magamból, mint egy ördög...-jött be Peti, és Milán, és egyszerre kezdtek bele a Kontroll kell be.

-Muszáj ezt? Bocs, de ez  a legutáltabb dalom tőletek - jegyeztem meg.

-Akkor mi a kedvenced?  - érdeklődött Miló.

- Hm..szerintem a Palvin/Hajnalokig- gondoltam át.

-Na, az nekem is-értett egyet Peti. -Abba még Andival jártam.

-Jaj- húztam be  a nyakam, mert értettem mire céloz.

- Szóvaaaaaaaalll, miért is jöttetek? - kérdeztem.

-Háttt......mert...bocsánatot akartunk kérni a buli miatt- vakarta meg a tarkóját Miló.

-Semmi baj. Csak kérlek ne legyenek gyakori bulik.. 

-ígérjük, nem lesznek- tette a szívére a kezét Peti. -Na, megyünk Lillához is- mentek ki a szobámból. Na, ez eléggé fura volt.

  Felnyitottam a laptopom, aztán Youtube vidiket néztem, valamint hoztam létre pineket Pintersetre.


-Öhm...Em, baj van- viharzott be a szobámba Lilla.

-Mi az már megint? - konkrétan az egész életem egy kész szappanopera. És én avgyok a főszereplő.

-Dani lent a kanapén....egy lánnyal..jaj! Tudod de azt! - hadarta, mire felpattantam, és lerohantam, Lillával a nyomomba. Daniék tényleg ott voltak.

-Ennél feltűnőbben nem is csinálhatnátok....- dünnyögtem, mire felkapta a fejét. 

- Öhm..Ez nem az, aminek látszik - közölte.

-Nem? Baszki akkor meg minek? - kérdezte Petike.

-Fasza. Mindenki forduljon el- mondta, majd felvezette a csajt a szobájába. Meg lett mondva szépen, hogy senki nem hoz fel ide lányt!!!!!!!! Ennyit nem tud megérteni?????????

-Ez mi a  pipihúsos tejszínhabos makarónis süteményem volt? - akadt ki Laci.

-Nem  tudom- rázta a fejét Lilla. - De valami baja van az agyával. Legalább szobára vitte volna... Már nagyon-nagyon bánom, hogy jártam vele...

-Nyugi- ölelte át Laci, és a homlokára nyomott egy puszit.

- Ki kér Pizzát? - kiáltotta el magát Manu.

-Csinálsz? - csillant fel a szemem.

-Nem, rendelek. Miért? - kérdezte furán, mire mindenkiből kitört a röhögés. Mondjuk nem néztem volna ki belőle, hogy meggyúrja  a tésztát.




Beléd szeretve /Pető Brúnó ff/♡♡♡ BEFEJEZETT ✅️Onde histórias criam vida. Descubra agora