Lillával egészen összekovácsolódtunk. Elhatároztuk, hogy Zsófival ( amúgy aki nem tudná, ő a nővérem) , és vele ma shoppingnapot fogunk tartani, ami annyit jelent, hogy elköltöm az összes szülinapi pénzemet, amit már vagy egy éve tartogatok, mert nem tudtam mire elkölteni. Van ez így. Szóval..Összekaptam magam, és felöltöztem ebbe:
Elindultunk. Amúgy tökre sokan voltak az utakon is, mert mivel semelyikünknek sincs jogsija, ezért tömegközlekedéssel kellett mennünk.
-Jól látom, hogy neked Lacika tetszik?-vigyorogtam Lillára.
-Nemmm-tűrt zavartan egy tincset a haja mögé.
-Kamu-jelentette ki Zsófi mosolyogva. -Nyugi kislány, nekünk elmondhatod.
-Jóó. Kicsit bejön-finomított aprót Lilla, de még így is lehetett látni rajta, hogy nem mondta el az igazat.
-Kicsit? -ráncoltam a homlokom.
-Jó, nyertetek-enyhült meg. Jeeeeeee!!!!!!! -Ő álmaim hercege.
-Mióta? -tartottam vissza a sikolyomat.
-Régóta-vágta rá kapásból.
-Na-nézett rá szúrósan Zsófi, ami általában mindig hat. Rám is így szokott nézni, amikor dühös, vagy szeretne valamit kérni tőlem. De általában amikor dühös. Az gyakoribb.
-Három éve-csúszott ki a száján Lillának, majd azonnal elpirult. Üdv a klubban.:)
-Hm...Belőled nem lehet semmit kihúzni?
-Üümm-rázta meg a fejet makacsan Lilla, bár mondjuk eddig mindent elmondott, amit akartunk. Szóval még se olyan makacs.
-Oké, Mrs. Csökönyösség-fonta össze a kezét a mellkasa előtt Zsófi.
-Amúgy megjöttünk-állapítottam meg, ugyanis a busz a pláza előtt parkolt le.
-Készüljünk fel a pokolra - rökönyödött meg Zsófi. Hát...azért tényleg félelmetesen nézett ki. Teli emberekkel, egymással üvöltöztek a sofőrök.
-Én ezt már a buszon éreztem-közölte Lilla, majd vett egy levegőt, és elindult a bejárat felé.
-Gyere már-ragadta meg a karom a nővérem, és rángatni kezdett Lilla után. Miért rángat?? A plázában is nyüzsi volt, nem csak a parkolóban. Lehet még se kellett volna eljönnünk.
-Első megálló a Zara lesz, de csak azért, mert be kell iktatnom pár őszi ruhadarabra-mondta Lilla, és máris helyettünk döntött. Nem bántam, legalább tudtam én is válogatni. Átfurakodtunk a tömegen, és bementünk a Zarába. Hál'istennek nem voltak ben "hűdesokan" ezért normálisan meg lehetett nézni a cuccokat. Amúgy nagyon jó ruhák voltak.
-Ezeket TE próbálod fel-nyomott a kezembe vagy tíz ruhát Lilla, én pedig értelmetlenül néztem rá.
-Miért?
-Mert...ezekben be fogsz jönni Brúnónak-felelte könnyedén, mire a szájára tapasztottam a kezem.
-Halkabban! Jó, felpróbálom-adtam meg magam, és bementem a közeli próbafülkébe. A cuccok alig fértek be, nem hogy én...Begyömöszöltem magamat az apró fülkébe, és neki álltam öltözködni. Ebből valamelyik vagy nem volt jó, vagy kicsi volt, a harmadik opció, hogy nem tetszett. Végül ezeket sikerült beszereznem, és büszke is vagyok.
Ez négy ruhadarab, szóval megvagyok elégedve. Lilla egy egész szatyorral lépett ki a boltból, amiben csak úgy fértek el a ruhák, ha nagyon szépre összevannak hajtogatva. Zsófi pedig...ő is talált egy két cuccot, de csak kosaras dolgot.
Ez után elváltunk, mert én a Libribe mentem. Nagyon szerettem volna már venni egy sorozatot, mert már rég volt időm olvasni. Most nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon hosszas tanakodás után a Gyönyörű Sorscsapás című regényt-és ennek további köteteit -vásároltam meg, mert rengeteg pozitív véleményt láttam, és Zsófi is olvasta, csakhogy ő kölcsönbe kapta, így nem tudta nekem odaadni. Komolyan mondom, az első az lesz, ha hazaérek, hogy megnézem ebből a filmet.
Újabb szatyorral kerestem meg a lányokat, akik a Mekiben várakoztak rám, egy sajtburger menüvel. Ahogy gondoltam, itt voltak a legtöbben, így nem tudtam normálisan élvezni z ízeket, mert sietnünk kellett. egy pasas konkrétan lelökött a helyemről, de mielőtt beszólhattam volna neki, Lilla elhúzott.
Még bementünk egy két boltba, de nem nagyon találtam magamnak semmit, így már hazafele vettük az irányt. Zsófi haza ment, mi pedig Lillával a saját kis fészerünkbe. Kezdem meg szokni. Még egy két cuccomat el kell hozzunk, de amúgy otthonos. A gondolattal is megbarátkoztam, mondjuk úgy, hogy nagyjából.
Ahogy eldöntöttem, otthon elindítottam a Gyönyörű Sorscsapást egy tál popcorn kíséretében, és Lilla is csatlakozott hozzám.
Sziasztok! Ismét itt egy újabb rész. Próbálok holnap is kb. ennyit hozni. Bocsi, ha eddig nem nagyon volt benne brúnós rész, de a következőkbe HATALMAS szerepe lesz:) Ha tetszik, kommentelj, és vote-olj:) Puszi:::D
ESTÁS LEYENDO
Beléd szeretve /Pető Brúnó ff/♡♡♡ BEFEJEZETT ✅️
RomanceSziasztok! Szerintem a cím mindent elárult, de azért kaptok egy kis ízelítőt a könyvből!😉 A 20 éves Emma maga mögött hagyva a múltját, próbál tiszta lappal kezdeni. Idétlen bátyjával, Danival él. És kénytelen együtt élni a vele járó viszonyokka...