Annak, hogy pizsamapartit tartunk a lányokkal, a fiúknak semmi ellenvetésük nem volt, csak annyi, hogy ne együk meg az összes chipset. Hah, nagyon köszi.
Berendeztük a szobámat ( már lassan mindenkinek az lesz az otthona), aztán örömmel konstantáltam, hogy nagyon szuper lett!
- Hát ez baromi jó- forgolódott Szofi, miközben bevonszolta magát az ágyába.
-Várjatok, kell Insta fotó- kaptam észbe, mielőtt bárki bármit tehetett volna.
-Négyen vagyunk- mondta Lilla. - LACI!!!!!!!!!!!!!
-Mi van? - jött be a szobába, ahogy meghallotta a nevét. Mintha a közelbe lett volna...
- Csinálsz rólunk fotót??? Kérlek! - nézett rá bociszemekkel a barátnője.
-Menjen- sóhajtott, és kivette a telómat a kezemből. Mindnyájan tökre természetes pózra váltottunk, így Laci le is tudott minket kapni. Nem úúúúgy! Mind a négyen kiraktuk sztoriba, aztán mehetett a pletyi. Persze csak azután, hogy Laci elment. Még az kéne, hogy elmondja mindenkinek.
-Na, és Lacika már nyilvánosságra hozta a kapcsolatotokat? - kérdezte Fanni, miközben betömött a szájába egy marék chipset.
-Nem- rázta a fejét Lilla, de tökéletesen látszott rajta, hogy azért frusztrálja a dolog.
-Baj?
-Hát...Ez bonyolult. De végül is igen. Az a baj, hogy annyian voltak már belé szerelmesek, hogy lehet, még most is azt hiszik, hogy szabad a préda. - magyarázta el a szíve fájdalmát, ait teljesen megtudtam érteni. Brúnónak is már annyi, de annyi csaja volt...
-Igaz. Mondjuk nekünk Vinivel más, mert mindketten híresek vagyunk- vont vállat Szofi.
-Jó nektek- mosolyodott el Lilla.
-Ti is lehettek híresek - dobta be az adu-ászt Fanni, mire mind a ketten kérdőn meredtünk rájuk. Ezek meg miről beszélnek??
-Mi? - kérdeztem, teljesen értelmesen.
- Tudtok énekelni?
-Én tudok- tettem fel a kezemet.
-Nagyjából. Nem minden hangot tisztán, de tudok- gondolta át Lilla, mire Fanniék ismét elmosolyodtak.
-Mutassátok csak - vigyorgott Szofi. - Az Another Love megy?
- Igen- bólintottam, Szofi pedig gőzerővel kereste a dalt karaoke-ban. Miután megtalálta, fel nézett. - Mehet?
-Igen- bólintottunk egyszerre, majd felcsendültek az első dallamok.
- I wanna take you somewhere so you know I care, But it's so cold and I don't know where - kezdtem el énekelni, majd Lilla átvette a szót, és így tovább.
Miután vége lett, kaptunk a lányoktól, egy hatalmas tapsot.
-Azta! Nem vagytok semmik! Miért nem fedeztük fel előbb a tehetségeteket! - ámuldozott Szofi.
-Köszike, de azért nem nagy szám- mosolygott Lilla, és leült, vissza az ágyra.
-De! Az X-factorban a helyetek! - vigyorgott Fanni.
-Én nem akarok odamenni- ráztam meg a fejemet.
-Oké, ti tudjátok. Csak egy ötlet volt- mentegetőzött. - De akkor is a zenei iparban van a helyetek!
-Mit gondolsz? - nézett rám Lilla, mire tétovázva fordultam körbe.
-Nem is tudom....Nem biztos, hogy befutunk..
-Ugyan már! A mai gyerekek mindent elhallgatnak! - győzködött Fanni.
-Próbáljuk meg- húztam ki magam végül. - Ha meg nem lesz jó, akkor nem lesz jó.
-Je!! - ujjongott Lilla, aztán meglepetésként rám ugrott. Erre a lányok is.
-Kicsi a rakás! - kiáltotta el magát Szofi, majd ránk vetette magát. Na köszi, pont jókor jössz...
-Leszálltok rólam? Elfog törni a bordám- jajgattam, mire leszálltak rólam, én pedig kiegyenesedtem.
Friss rész! :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Beléd szeretve /Pető Brúnó ff/♡♡♡ BEFEJEZETT ✅️
RomanceSziasztok! Szerintem a cím mindent elárult, de azért kaptok egy kis ízelítőt a könyvből!😉 A 20 éves Emma maga mögött hagyva a múltját, próbál tiszta lappal kezdeni. Idétlen bátyjával, Danival él. És kénytelen együtt élni a vele járó viszonyokka...