Reggel arra ébredtem, hogy valaki gyengéden simogatja az arcomat. Lassacskán kinyitottam a szememet, és ijedten meredtem Brúnóra.
-Baj van? - kérdeztem kapásból, és felegyenesedtem az alvó pózból. Kérdőn fordultam körbe, ugyanis kettőnkön kívül nem nagyon voltak a szobában.
-Nem nincs. - rázta meg a fejét, amitől megnyugodtam. Hál'istennek.- Csak gondoltam felkeltelek, fél tizenegykor...
-Mi?? - akadtam ki. - És hol vannak a lányok?
- Mekiben- adta meg a választ.
- Ne már...
-Nyugi! Biztos hozznak neked valamit...- mosolygott.
-Nem is azért mondtam. Hanem velük akartam lenni...- csüggedtem le, és mélységeset csalódtam magamban.
-Mindjárt jönnek. Nem akartak felkelteni- mondta.
-Pedig felkelthettek volna...- motyogtam.
-Nem volt szívük. Nagyon cukin aludtál - vigyorgott, mire azonnal elpirultam. Előszedte a telefonját, és megmutatta a képet rólam. Tényleg cuki voltam. Ismét elpirultam. És nem is azért, mert lefotózott, hanem mert benne voltam a galériájában!!!!!! OMG!!!!!!!
-Öhm..Köszi- tűrtem zavartan a fülem mögé egy tincset, aztán pedig tétlenül üldögéltem. Ja, van ez így.
- Jó volt az este?
-Aha, nagyon - bólintottam, és mielőtt elkezdtem volna darálni, hogy mit csináltunk, rájöttem, hogy őt valójában ez nem is érdekelheti, szóval.... - Nem mellesleg lehet Lillával zenei pályára megyünk.
-Mi? Tényleg? - csillant fel a szeme.
-Igen. Igazából Fanniék vettek rá.
-Na, az jó- állt fel, és épp indulni akart. -Majd tanulhatsz a legjobbtól- kacsintott, és kiment. Öhm..Ezt most nem tudtam hova tenni. Miről is beszél?
- Szia, csajszi! - jött be Fanni, Szofi és Lilla, egy mekis zacskóval a kezükben-Nézd, mit hoztunk! - mutatta fel Fanni.
-De jó. Köszi szépen- vettem el a csomagot, és megnéztem a tartalmát. - Rendik vagytok.
-Mi ezt már csak tudjuk- vigyorgott Szofi, aztán ledobta magát mellém. Csendben voltak.
-Baj van? - kérdeztem, a mai napon már másodjára.
-Nem- rázta meg a fejét Lilla.
-De?
-Van egy hírünk- avatott be Fanni.
-Igen? -esküszöm, már megölt a kíváncsiság. Miért kell mindent csípőfogóval kihúzni belőlük????
VOCÊ ESTÁ LENDO
Beléd szeretve /Pető Brúnó ff/♡♡♡ BEFEJEZETT ✅️
RomanceSziasztok! Szerintem a cím mindent elárult, de azért kaptok egy kis ízelítőt a könyvből!😉 A 20 éves Emma maga mögött hagyva a múltját, próbál tiszta lappal kezdeni. Idétlen bátyjával, Danival él. És kénytelen együtt élni a vele járó viszonyokka...