Tizenhetedik fejezet

102 4 0
                                    

Miután  a fruska elhagyta a házat, hirtelen csend lett. Vajon miért? Amúgy neeem, hanem mindenki csendes pihenőt tartott, ami a mi időnkben, így  a 21. században nagyon szokatlan. Manu , Brúnó és Laci PS bajnokságot tartottak, Dani el volt  a saját kis világában, Milánék stúdióztak, mi, Lillával pedig cuccokat rendelgettünk Sheinről.  Most kivételesen én szerettem volna, mert igaz, most voltunk vásárolni, de nagyon kevés JÓ ruhám van, valamint nőttem is egy keveset, így maradjunk annyiban, hogy kinőttem az XXS valamint XS-es méreteket. Így maradt az S.

   Lilla persze azonnal benne volt, bejelentkezett nekem a laptopon az appba( és a telómon is), majd neki látott minden féle dolgokat belerakni a kosaramba. Persze minden jóval olcsóbb volt, mint általában egy üzletben. Voltak felsők, amik ezer forint alatt voltak... 

    Megrendeltük a cuccokat, fizettem bankkártyámmal, aztán csak simán pletyiztünk. 

-Halihó- jött be a szobámba hirtelen Fanni és Szofi.

-Sziasztok!!!!! - ugrottam a nyakukba.

-Mizujs? - kérdezte Fanni, miközben leült az ágyamra.

-Semmi- vont vállat Lilla. -Rendeltünk cuccokat Emmának.

-És minket kihagytatok?? Szégyelljétek magatokat! -nevetett Szofi. Csak hogy tisztázzuk, Nemazalányról, és Sofiról van szó. 

- Bocsikaaa. MAjd kövinek- biccentettem.

-Jól hallom, hogy összejöttetek Lacival? - váltott témát Fanni.

-Igennnn, és minden annyira hepiii!!! 

-Az nem egy előadó? - memorizálta Szofi a hallottakat.

-De- bólintottam.

-Az de jó! - vigyorgott.- Akkor csak nekünk nincs pasink, ugye? - fordult felém Fanni.

-Ja- helyeseltem. - Szofinak ott van Vini, Lillának Laci.

-Neked..?

-Nein. A szerelem nálam reménytelen- ráztam meg a fejemet, miközben egy tollat birizgáltam.

- Miért? Brúnó nem szeret vagy mi? - persze, mindenbe be van avatva. Be vannak.

- Nem hiszem- csüggesztettem le  a fejemet.

-Nem biztos. Lehet csak nem mutatja ki. A fiúknál mindig ez van. - vigasztalt.

-Mindegy, ne is beszéljünk erről- hessegettem el. - Mikor jön ki új dalotok?

-Nem tudom. Még nem nagyon terveztünk. Egyenlőre csak koncertek vannak, és annyi időnk meg nincs, hogy egyenlőre dalt írjunk. Majd...nem is tudom- magyarázta Szofi.

-Értem. Pedig nagyon szeretem  a zenéiteket. Nekem a Kismadárka a kedvencem- mondtam.

-Nagyon arika vagy - vigyorgott Fanni.

-Amúgy nem mellesleg hogy-hogy rendeltetek? 

-Nem tudom- vont vállat Lilla. - Én szerettem volna Emnek, ő beleegyezett. De nem csak neki van, nekem például van benne tok is. 

-Milyen? - csillant fel Fanni szeme.

-Ilyen - pötyögött Lilla a telóján, aztán felmutatta. Macis volt.

-Csak Iphone tok van fent? 

-Aha-bólintott Lilla. -Miért? 

-Ja, semmi- legyintett. 

-Akartok pizsipartit tartani? - vetettem fel, mire mind a hárman lázasan bólogatni kezdetek. 

-IGENN! - vágták rá . 


Sziasztok! Itt van a legújabb rész! Aki szeretne, követhet Pinteresten!  A nevem: ❤Helga❤         :)

Beléd szeretve /Pető Brúnó ff/♡♡♡ BEFEJEZETT ✅️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt