- De mi az? - kérdeztem tőlük, mert nem akarták elmondani.
-Alakítottunk egy csajos csoportot- vette át a szót Szofi, mire kérdőn felvontam a szemöldököm. - Bevettetek?
-Még nem- rázta meg a fejét Lilla, majd előszedte a telefonját, és kicsit nyomkodta, aztán az enyémen is felvillant a képernyő. Messenger értesítés jött.
-Marics Lilla bevett téged a Feisty Nőstények nevű csoportba.
Miután a lányok elmentek, bementem ebbe a bizonyos csoportba, és random elkezdtem beállítani a beceneveket.
emma telegdy nevű felhasználó átváltoztatta Fanni Halastyák nevét erre: Aloe Vera
Persze, a többiek is belendültek...
Aloe Vera nevű felhasználó átváltoztatta Szófia Ádám nevét erre: Amigó
Amigó nevű felhasználó megváltoztatta Marics Lilla nevét erre: Leónidasz
Leónidasz nevű felhasználó megváltoztatta emma telegdy nevét erre: Petőné
FEISTY NŐSTÉNYEK
Petőné: Ez most komoly?
Aloe Vera: Ez se jobb🤨🙄🙄😋
Leónidasz: És én miért lettem spártai?????
Amigó: Ez jutott csak eszembe, sorry
Petőné: Sztem pont jók🥰🥰🥰🥰🥰😍😘
Aloe Vera: Jó, elmegy😏😏😏😏
Amigó: Basszus, Fanni, nekünk stúdiózni kell!!
Petőné: Menjetek!!!!!!!
Leónidasz: Spuri!!!
Amigó: Aloha!!!!!!
Petőné: Hola!!
Szétterültem az ágyamon, és a könyvet a fejem felé emelve olvastam.
-Szia- jött be Dani, és leült az ágyam mellé. Felvont szemöldökkel meredtem rá, aztán csak visszafordultam a könyv felé. - Tudom, hogy megint elcsesztem.
-Figyelj. - néztem rá. - Nem mondom azt, hogy nem tetted. Viszont megbeszéltük, hogy senki nem hoz fel, ide senkit.
-Tudom- harapta be az alsó ajkát. - De ki voltam készülve.
-Miért?
-Enikő tegnap rám írt- felelte, mire összeráncoltam a homlokom.
-És??????
-Újra akarja kezdeni - bökte ki. NA jó. Ezek mindig vagy szakítanak, vagy összejönnek. Na, ezt a kapcsolatot teljesen nem értem, és már nagyon rég elvesztettem a fonalat.
-De jó- nyögtem ki, mert amúgy eléggé szép pár voltak. Annak örülök, hogy nem azzal a szöszikével akar összejönni, mert akkor én kitagadnám. Komolyan. Jó, ez így elég abszurd... -És...újra akarod vele kezdeni?
-Nem tudom- csóválta meg a fejét. - Kedves, szeretem, meg minden, de már annyiszor összetörte a szívemet - mondta, amit természetesen megtudtam érteni.
-Szerintem azért gondold át- javasoltam.
-Köszi, szerelem doktor- kacsintott, majd kiment.
Érdekes, mindenki folyton nálam dekkol. Amivel amúgy semmi bajom nincs, viszont azért nekem is kéne néha egy kis én idő, amiben azt csinálok, amit akarok. Lillával imádok lenni, viszont ő is az a hiperaktív csaj, aki mindig mindent kitalál, csak hogy ne unatkozzon. Noha, ha egyáltalán szokott... A fiúk is még elmennek, de hát....haj, ez bonyolult......
ESTÁS LEYENDO
Beléd szeretve /Pető Brúnó ff/♡♡♡ BEFEJEZETT ✅️
RomanceSziasztok! Szerintem a cím mindent elárult, de azért kaptok egy kis ízelítőt a könyvből!😉 A 20 éves Emma maga mögött hagyva a múltját, próbál tiszta lappal kezdeni. Idétlen bátyjával, Danival él. És kénytelen együtt élni a vele járó viszonyokka...