Visszaérve aztán a fiúk is kezdtek ébredezni, ami kettő szentpontból volt csak jó: Nem leszünk csak ketten ébren Lillával, valamint feltudok porszívózni. Ennyi.
- Kibaszottul fáj a fejem - közölte Milán fáradtan.
-A piától - mondtam.
-Wow! Mit nem mondasz- röhögött, majd a szekrényhez lépett, és kivett belőle egy gyógyszert.
- Milyen buli volt tegnap? - kérdezte Peti.
-Amilyet szerveztetek - vont vállat a húga.
-Nem szerveztünk-rázta a fejét ellenkezve .
-Dehogy is nem. Olyan idegeneket hívtatok ide, akiket még az életben nem láttatok- magyaráztam, és neki támaszkodtam az asztalnak. - Mindegyikőtök el volt valakivel.
-Miért? - kérdezte Laci.
-Hát...Peti valakivel táncolt az asztalon, Laci te fogdostál egy lányt, Brúnó valakivel smárolt, Milán te nagyjából csak vedeltél, Manu, rád inkább nem mondok semmit, Dani...te no comment- soroltam, mire a fiúk bűnbánóan néztek maguk elé.
-Kivel smároltam? - gondolkozott el Brúnó.
-Egy szőkével-vágta rá kapásból Lilla, mire páran felröhögtek. Szerintem ez nem annyira vicces...
-Neki is megmondhatod, hogy megbántad...-dünnyögtem, mire felkapta a fejét.
-Mi van?
-Semmi- legyintettem.
-Mától csak havi szinten lehet buli-jelentette ki Lilla, a fiúk pedig ezt az ötletet lehurrogták.
-Baszki! Értem én, hogy élni akarjátok az életeteket, de akkor meg mi a rákért hívtatok meg minket, hogy itt lakjunk? Ha semmi beleszólásunk sincs az itt történő dolgokba! Csak hogy tudjátok, mindenkinek be lett zárva este a szobája, csak azért, hogy még véletlen se fetrengjenek benne! Ennyi köszönöm járhatna. Mi kitakarítottunk helyettetek, ti meg általában még azt is elvárjátok, hogy MI csináljuk meg a reggeliteket. Tudtommal felnőttek vagytok. - kelt ki magából Lilla, és mindent elhadart egy szuszra, Peti pedig ijedten hátra hőkölt.
- Khm...csinálok rántottát- indult el Laci a konyhába.
-Nem azt mondtuk, hogy nektek kell megcsinálni, de azért néha jól esne, ha nem nekünk kéne mindent elvégezni. - ráztam meg a fejemet.
-Akkor most csináljak vagy ne? - vesztette el a fonalat Laci.
- Nekem nyolc- vontam vállat, és leültem a kanapéra.
-Hát, ezt megkaptuk - vakarta meg a tarkóját Dani.
-Nem fogsz bűntudatot kelteni bennem- szóltam rá, és a kezembe vettem a telefonom.
-Nem is az a célom - vigyorgott, és ledobta magát mellém.
-Kivel chatelsz?
-Ádámmal tervezek- feleltem, mire a hátamon éreztem egyesek tekintetét.
-Ok.
emma telegdy: Vagy?
Telegdy Ádám: Aha. Mizu?😘☺😚
emma telegdy: Semmi. Balhéztunk.🙄🙄
Telegdy Ádám: Kivel?😫
emma telegdy: A fiúkkal.🤔🤔🤔🤔
Telegdy Ádám: Na. Miről?😯😯😯
emma telegdy: Hogy állandóan helyettünk döntenek.
emma telegdy: Meg hogy csak piálnak🙄🙄🙄
Telegdy Ádám: Uh..😑
Telegdy Ádám: Nem akarok beleszólni.😲☹🙁😖😞
emma telegdy: Oksa
Telegdy Ádám: Mennem kell
emma telegdy: Okééé. Sziaaaa😘😘😘😘
Telegdy Ádám: Csá, Húgi:)🤩🤗
-Kész a kaja! - kiáltotta Laci, mire a fiúk rögtön ott teremtek a konyhában. Én csak ültem tovább.
- Em? Nem kérsz? - kérdezte.
-Nem vagyok éhes- ráztam meg a fejemet.
-Kár -mondta, majd lerakta az asztalra a kaját. - Ha kérsz, szólj.
-Nem fog változni, de ok- mosolyodtam el, és kimentem az udvarra egy könyv társaságában.
Nyolcig kint olvastam, csak aztán kezdett besötétedni, így bementem a házba. Nagyon megjött a kedvem a medencézéshez, ezért bementem a szobámba, és egy fürdő ruha után kerestem. Sikeresen megtaláltam a fekete bikinimet, így bevonultam a fürdőbe, és átöltöztem. Felvettem rá egy bő, zöld pólót, és a telefonommal együtt kimentem a medencéhez. Indítottam egy zenét, aztán levettem a pólót, és belemerészkedtem a vízbe. Langyos volt. Először körbe úsztam a medencét, aztán megálltam az egyik szélnél, és hallgattam a zenét. Háttal voltam a háznak. A nap még nem teljesen ment le, de már érződött, hogy perceken belül besötétedik.
Egyszer csak motoszkálást hallottam magam mögött. Nem néztem oda. Valaki bejött a vízbe, ugyanis csobbant a víz.
-Miért vagy itt egyedül? - kérdezte Brúnó, és mellém úszott.
-Mert. - feleltem szűkszavúan, és igyekeztem kerülni a tekintetét.
-Ne már. Dühös vagy?
-Szerinted? - kérdeztem.
-Aha- mondta, felmérve, hogy nem vagyok beszédes kedvembe. - Mi a baj?
-Szerintem semmi közöd hozzá.
- Akkor szerinted érdekelne? Hm? - vonta fel a szemöldökét, mire a szemébe néztem. - Csak, hogy tudd, kidobtam a csajt.
-Nem érdekel.
- Akkor meg mi bajod van? Értem én, hogy haragszol a múltkori miatt, de helyesen döntöttem.
-Minden lánnyal ezt csinálod? - kérdeztem hirtelen.
-Mi?
-Minden lányt közel engedsz magadhoz, aztán elrúgod? Mint egy megunt játékot? - érdeklődtem, visszaszívva a sírhatnékom. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
-Nem. Miért? - kérdezte furán.
-Semmi- legyintettem, és indultam volna úszni, de elkapta a karom.
-Féltékeny vagy?
- Kire lennék?
-Nem tudom- mondta. -ezt csak te tudhatod.
-Ha ilyen bölcs vagy, válogasd meg a tetteid- motyogtam, és kimentem a medencéből.
Éreztem , hogy figyel.....
BẠN ĐANG ĐỌC
Beléd szeretve /Pető Brúnó ff/♡♡♡ BEFEJEZETT ✅️
Lãng mạnSziasztok! Szerintem a cím mindent elárult, de azért kaptok egy kis ízelítőt a könyvből!😉 A 20 éves Emma maga mögött hagyva a múltját, próbál tiszta lappal kezdeni. Idétlen bátyjával, Danival él. És kénytelen együtt élni a vele járó viszonyokka...