Másnap reggel aztán nem várt bejelentés jött. Egész délelőtt minden okés volt, aztán délutánra meg elcsesződött minden. De hogy megértsétek, elmondom.
Délután kupak tanács gyűlt össze a nappaliban. Nekem is részt kellett vennem. Azt hittem, valami családi lesz, de ismét tévedtem. A fiúk ültek lent, ezen túl Kevinnel kiegészülve. Akkor itt csak baj lehet. Ne már! Ugye nem azt akarják bejelenteni, hogy valamelyikük külföldre megy? Azt nem élném túl. Nekem ők a második családom!
-Na szóval, ha mindenki itt van....kezdte le mondani Dani, de beléfolytottam a szót.
-Bátyó, hagyd a rizsát. Térj rá a lényegre-mondtam.
-Valaki de türelmetlen...-forgatta a szemét, mire unottan meredtem rá. - Anyáék nem tudják fizetni a lakbért, nekünk pedig itt van ez a kecó. Azt beszéltük meg, hogy ők ideköltöznek,mi pedig összecuccolunk. Így...nyolcan-magyarázta, mire meglepetten néztem rá. Mi van?????
-Kilencen-helyesbített Peti. -A húgom is jön.
-Van húgod? -kérdeztük egyszerre. Akkor két meglepetés .
-Ja, van. Annyi mint Emma-felelte mellékesen. Kösz, hogy szólsz...
-Átgondoltátok ezt? -fordultam körbe, mire bólintottak.
-Igen. Ugye nem ijedtél meg? -kérdezte Laci.
-És hova mennénk? -tártam szét a karom elkeseredetten. Nem akarom itt hagyni ezt a házat, akármennyire is a szüleinké lesz. Ez az otthonom.És azután meg főleg nem akarom, mióta történt az az incidens...
Fél éve történt minden. Anyu és apu baromira összekaptak, mert anyu elment vacsorázni egy munkatársával. Apu ezt rossz néven vette, és megvádolta azzal, hogy megcsalja. Persze erről szó sem volt, ugyanis konferenciát tartottak, és anya nem tudta itthon tartani, hisz hatalmas káosz volt. Apa tombolt, és Danival mi lettünk ennek az áldozatai: Felborított mindent a szobámban. Kidobta az összes könyvemet, és még azokat is, amelyeket én írtam. Hobbim az írás, de ez most teljesen lényegtelen. Rám ripakodott, hogy én javasoltam ezt anyának, és hogy miért tettem ezt. Közöm nem volt a dologhoz. Csak másnap tudta meg, hogy nem kellett volna ezt tennie. Kiderült minden, hogy anya nem csalta meg, de persze tőlem nem volt hajlandó bocsánatot kérni.
-Van lakásunk. Összedobtuk a pénzt. - magyarázta Brúnó.
-Ne már! És nekem nem szóltatok? Beszálltam volna-keseredtem el .
-Ugyan már! Te a húgunk vagy-röhögött Brúnó, és kicsit zavart, hogy ő nem úgy tekint rám.
-Megnézzük?-pattant fel Dani.
-Legyen-adtam be a derekam. Volt más választásom? Ők már döntöttek helyettem is, így nekem csak az volt a feladatom, hogy sodródjak az árral.
-Hívom Lillát-vette a kezébe a telefonját Peti, és már arrébb is ment telefonálni.
-Ugye nem vagy ki? -kérdezte aggódva Dani.
-Miért pont anyáéknak kell? Tudod, hogy apa milyen. Miért nem adtad Ádáméknak? Vagy Zsófinak?
-Azért...mert anyáéknak nagyobb szükségük van erre. Tudod...nem könnyű azzal élni, hogy négy gyereked van.-mondta.
-De hisz már mind felnőttek vagyunk! -feleltem.
-Ezt ne tőlem kérdezd. Lelkizz anyuval. -mosolygott. Gyorsan felrohantam a szobámba, valami tűrhető szerkót venni magamra:
Elindultunk hát. Útközben találkoztunk Lillával. ( írói.szerk. Lilla a szereplők közül a második lány akar lenni, csak valamiért nem adja ki, pedig odaírtam. Képzeljétek oda, jó?:)) A ház amúgy csak két utcányira volt, szóval nem nagy dunszt, mégis fájt.
-De búskomor vagy-állapította meg Lilla, mellém érve. - Dani húga, ugye?
-Aha-biccentettem. -Te meg Petié. Nem is tudtam, hogy van húga. Sosem említette.
-Nem is szereti szóba hozni. Van egy olyan érzésem, hogy szégyell, vagy ilyesmi. -mondta vállat vonogatva.
-Ne mondj hülyeséget! Biztos, hogy nem igaz.
-Ugyan! Ha vele élsz egész életedbe, tudsz róla egy s mást-kacsintott. -Van Instagrammod?
-Van-szedtem elő a telefonom.
-Neved?
- @emma_telegdy-diktáltam be, majd láttam, hogy lázasan pötyög.
-Megvagy. Visszakövetsz? -nézett rém boci szemekkel.
-Ja-megnéztem, és tényleg ott volt a követőim között. Vissza ment a követés, majd megtorpantunk, mivel az előttünk haladók megálltak.
-Menj arrébb!-lökte félre Lilla Milánt, hogy előre menjünk.
-Ez a házunk? -csodálkoztam, mert azért erre nem számítottam.
-tetszik, mi? -karolt át Brúnó. Szerintem tetőtől talpig elpirulhattam. Ez a stílusom...
Ház:
Szerintem szép.
Na hali! Itt az újabb rész! Remélem tetszik! Igyekszem hosszabb részeket hozni. Szép szünetet:)
ESTÁS LEYENDO
Beléd szeretve /Pető Brúnó ff/♡♡♡ BEFEJEZETT ✅️
RomanceSziasztok! Szerintem a cím mindent elárult, de azért kaptok egy kis ízelítőt a könyvből!😉 A 20 éves Emma maga mögött hagyva a múltját, próbál tiszta lappal kezdeni. Idétlen bátyjával, Danival él. És kénytelen együtt élni a vele járó viszonyokka...