Huszonkettedik fejezet

100 4 0
                                    

       Tegnap, ahogy Brúnóval összejöttünk, az számomra a  hétpecsétes titok. Mármint nem szeretnék senki előtt titkolózni, meg utálok is másnak hazudni, viszont erre még nem állok készen, olyan szinten, hogy a bátyám megtudja. Persze majd előbb- utóbb megfogja tudni, de addig inkább rejtegetem.  Zsófinak elmondtam, viszont ő megígérte, hogy nem mondja el se Ádámnak,se  Daninak, szóval remélem, hogy ez így is marad. 

  Még a lányoknak se mondtam el, amit nagyon bánok, hisz Lilla is elmondta, amikor meghódította Laci szívét. Persze Brúnó elszeretné mondani a többieknek, de én szóltam, hogy egy- két napot várjunk, amíg átgondolom ezt az egészet. Már egy kicsit bánom, hogy beszéltem Mátéval, de szerintem azért semelyikünk nem  gondolta komolyan, hogy egyszer csak beülünk egy kávézóba, vagy valami, és beszélgetünk a régi szép időkről. Vagyis úgy mondom, hogy ÉN nem szeretnék...

    Eldöntöttem, hogy mint kedves, jószívű barátnőhöz illik, felébresztem az én kis pasikámat, úgy, ahogyan szokás. Magyarán: bemegyek a szobájába, és ráugrom. A tervem bevált, ugyanis amikor rávetettem magam, hangosan felnyögött( na, azért nem szülőszobán vagyunk...), majd magához húzott, és egy puszit nyomott a fejemre.

-Minek köszönhetem ezt a keltést? - kérdezte lehunyott szemmel.

- Nem kelthetem fel a barátomat? - vágtam rá kapásból, mire felnevetett. 

-De. Csak máskor kerüljük el a bordatörést, jó? - nézett rám, és végre kinyitotta a szemét.

-Benne vagyok- vigyorogtam.


    Sajnos mi se maradhattunk így örökre, mert gyorsan össze kellett kapnom magam, így vissza spuriztam a szobámba, és tétován álltam a szekrényem előtt, azon filózva, hogy mit vegyek fel. Végül ez mellett döntöttem: 

 Végül ez mellett döntöttem: 

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.



KÉT HÉT, ÉS ITT VAN A SZÜLINAPOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Lillának holnap után lesz, és már alig várom, ugyanis tegnap vettem neki ezt-azt. Gyertya, nyaklánc, pulcsi, meg nyomtattam képeket. Olyan kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz az arca! 

  Lementem a konyhába, ahol ittam egy pohár vizet, és bevettem a napi vitamin adagjaimat. Nem sok, csak C és B vitamin, szóval nem nagy dunszt. 

-Jó reggelt! - köszönt mosolyogva Lilla.  Visszaköszöntem.

-Ma vagy utoljára húsz éves- vigyorogtam rá, majd unottan megforgatta a szemét.

- Ne is mond. Öregszem- nevetett fel, majd nyomott egy puszit Laci szájára. Aki amúgy alsógatyában ült a kanapén, miközben  a telefonját nyomkodta. Előbb felöltözhetne....

- Heló, világ- jött le Brúnó az emeletről, és sejtelmesen rám mosolygott. Lilla gyanúsan kapkodta a fejét köztünk, de aztán rá hagyta, mert jobban foglalkoztatta, hogy hány fok lesz ma. Okkééé....

-Mi a terv, emberek? - érdeklődött Peti, és beleivott a reggeli kávéjába.

-Nem tudom- vontam meg a vállamat.

-Na az jó. Akkor elmondom. Megyünk Mogyoródra, az Aquaparkba- dobta fel az ötletet.

-Nekem nyolc, bár megjött, szóval én kint leszek- húzta el a száját Lilla.

-MAjd én elszórakoztatlak- kacsintott rá Laci, mire mindenki felröhögött.

Beléd szeretve /Pető Brúnó ff/♡♡♡ BEFEJEZETT ✅️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora