Merhaba
Kitapta gerçekleşen hiç bir olayın gerçeklik ile uzaktan yakından bir ilgisi yoktur. Şahıslar, zaman, mekan ve olaylar tamamen hayal ürünüdür, gerçekliği yansıtmamaktadır.
Bu kitap başımızı her gece yastığa rahat koymamız için dağlarda yatan şehitlerimiz ve onları yetiştiren ana, babalar adına yazılmıştır.
İyi okumalar dilerim.🤍
Hakkari, İz Mevsim Öztürk anlatımıyla
Uyandığımda saat çoktan 7 olmuştu, neredeyse 13-14 saattir uyuyordum. Aslına bakıldığında o kadar da çok değildi.
Yataktan kalktığım da her yanım uyuşmuştu biraz gerinerek kemiklerimi esnetmeye çalıştım ama nafileydi 14 saat yatmak bedenime fazla gelmişti ama ruhuma az.
Elimi yüzümü yıkayıp, hemen kendime kısıtlı imkanlar ile bir kahvaltı hazırladım. Bu süre zarfın da telefonuma ise hiç bakmadım sessiz bir ev en sevdiğim ikinci şey olabilirdi.
Kahvaltımı yapıp, bir güzel mutfağı topladım, ardından dolap kapaklarını ve içlerini güzelce temizledim mutfak temizliği bitince oturma odasını, kendi odamı ve misafir odasını temizledim.
Çok misafirim olmazdı arada dayımlar ve Timur gelirdi o yüzden 2+1 ev tutmak her zaman daha makul olurdu.
Evin temizliği bitince kendimi duşa attım, hızlı bir duş alıp hemen üzerimi değiştirdim ardından yüzümü kapatacak şeyler giyerek binadan çıktım.
Evde yiyecek namına bir şey yoktu, zaten evi kurduğumuzdan beri bir kere bile girmemiştim içine, kahvaltı da ise sadece bir salatalık ve yumurta yemiştim.
Evimin iki bina yanında bir bakkal vardı hemen eksiklerimi alıp eve geri döndüm oldukça yorulmuştum ama buz dolabının içini temizleyip aldıklarımı yerleştirdim.
"Oh be sonunda bitti" diyerek kendimi koltuğa attım ve ilk defa telefonu elime aldım.
30 cevapsız çağrı
40 mesaj
Gördüğüm bildirimler beni şaşırmıştı telefonu açıp çağrılara baktım.
Aç köpek kişisinden 20 cevapsız çağrı
Ah Timur 20 kere niye ararsın be.
0536+ kişiden 10 cevapsız çağrı
Acaba bu kimdi önce Timur'u aramaya karar verdim. İkinci çalışta telefon açıldı.
"Kızım sen salak mısın niye açmıyorsun kaç saattir seni arıyoruz Barlas bi bırakmadı uyuyayım." dedi sinirle.
"Barlas ne alaka be." diye cırladım.
"Ne biliyim amına beni aradı İz'e ulaşamıyorum kapıyı da açmıyor dedi. Bende uyuyordur dedim, 10 saattir mi dedi diyemedim ki bu kız 26 saat uyumuş insan diye." diyerek gülmeye başladı.
"Karıştırma oraları sen kapatta ben bu salağa bi bakayım." dedim.
"Tamadır mevom Allaha emanetsin." dedi ve kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT
Teen Fiction[TAMAMLANDI] Asker kurgusu Yaşamı gül bahçeleri gibi başlamış ama sonra o güller solarak sadece dikenli sarmaşıklara dönüşmüş o kadının hikayesi. #1-oyunlar #3-gençedebiyatı #9-klasik