Merhaba
Kitapta gerçekleşen hiç bir olayın gerçeklik ile uzaktan yakından bir ilgisi yoktur. Şahıslar, zaman, mekan ve olaylar tamamen hayal ürünüdür, gerçekliği yansıtmamaktadır.
Bu kitap başımızı her gece yastığa rahat koymamız için dağlarda yatan şehitlerimiz ve onları yetiştiren ana, babalar adına yazılmıştır.
İyi okumalar dilerim.🤍
Diğer kurgularıma da şans verirseniz çok mutlu olurum.
Hakkari, İz Mevsim Öztürk anlatımıyla
Güzel bir sabaha uyanmıştım gözlerimi açtığım zaman kızımın ve oğlumun yatağımda oyun oynadığını babalarının ise onları izlediğini gördüm.
Çocuklarım babaları konusunda hiç yabancılık çekmemişlerdi. Barlas'a hemen adapte olmuşlardı. Çünkü Barlas'ın fotoğrafları ve ses kayıtları ile büyütmüştüm onları.
Benim uyandığı gören Barlas gülerek "Günaydın güzel annemiz." dedi.
"Günaydın Barlas." dedim ve hafif bir şekilde yattığım yerden doğrulup çocuklarıma baktım. İkisi de aynı anda "Animm" deyince bana kısa süreli bir kal gelse de onları kollarımın arasına aldım ve sıkıca sarıldım.
"Bana da yer var mı?" diye sordu Barlas masum bir tavırla. "Gel bakalım koca bebek." dedim ve kollarımın yettiği kadar onu da kollarımın arasına aldım.
Mutluyduk hem de oldukça mutluyduk. Gözlerimi kapatıp bize sıkıca sarılan Barlas'a yasladım başımı.
"Kahvaltı yapalım artık." dedi Barlas. "Sen Aras'ı al git ben de Asena'yı emzireyim." dedim. Onun yanında emziremezdim... galiba.
"Emzir güzelim biz oğlumla azcık yatak keyfi yapalım." dedi muzip bir tavırla. Düşündüğüm zaman rahatsız olmadığımı aksine bunu yapabileceğimi hissedince yatakta doğruldum ve Asena'nın emzirme yastığını belime takıp kızımı kucağıma aldım.
"Gel bakalım annem." dedim ve yavaşça üzerimde ki kıyafetleri sıyırıp emmesi için meme ucumu ağzına doğru tuttum.
"95 mi oldu onlar?" diye sordu Barlas düşünceli bir ses ile, duyduğum şey beni utandırırken "Sen benim bedenimi nereden biliyorsun?" diye sordum.
"Göz var nizam var güzelim illa bileceğim." dedi rahat bir tavırla. Kafamı kaldırıp baktığım zaman Aras kafasını babasının omzuna yaslamış bir şekil de yatıyordu.
Benim oğlumda benim gibi aylak olduğu için şaşırmamıştım bu duruma. Asena emme işini bitirince göğsümü kapattım ve başı omuzuma gelecek şekilde kucağıma alıp poposuna vurmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT
Teen Fiction[TAMAMLANDI] Asker kurgusu Yaşamı gül bahçeleri gibi başlamış ama sonra o güller solarak sadece dikenli sarmaşıklara dönüşmüş o kadının hikayesi. #1-oyunlar #3-gençedebiyatı #9-klasik