39. Bölüm: Mehir.

1.1K 96 8
                                    

Merhaba

Kitapta gerçekleşen hiç bir olayın gerçeklik ile uzaktan yakından bir ilgisi yoktur. Şahıslar, zaman, mekan ve olaylar tamamen hayal ürünüdür, gerçekliği yansıtmamaktadır.

Bu kitap başımızı her gece yastığa rahat koymamız için dağlarda yatan şehitlerimiz ve onları yetiştiren ana, babalar adına yazılmıştır.

İyi okumalar dilerim.🤍

Diğer kurgularıma da şans verirseniz çok mutlu olurum.

Diğer kurgularıma da şans verirseniz çok mutlu olurum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hakkari, Barlas Alp Karakurt anlatımıyla

Mevsimden önce uyanmış ve onun duru güzelliğini incelemeye başlamıştım.

Hele dün akşam o kısa elbisesiyle horon tepişi aklıma geldikçe bir garip olmaya başladım.

Evlendiğim kadın gerçekten çok ama çok güzeldi. Kalbi, yüreği, gözleri ve beni benden alan dudakları.

Anne olduktan sonra daha da bir güzelleşmişti sanki.

Düşüncelerim arasında kaybolurken gözlerimi kapattım ve yine aklıma dün gece geldi.

Abilerinin arasında o kadar mutlu bir şekilde duruyordu ki onlardan 13 seneyi çalan Yüksel şerefsizine sağlam bir küfür ettim.

Onu öldürürken içim hiç ama hiç acımamıştı.

Onlar yüzünden benim karım çok ama çok acı çekmişti ve bunlar Mevsim kadar beni de yaralamıştı.

Onu başka bir erkek ile neredeyse 2 yıl boyunca aynı evde bırakmak zorunda kalmıştım. Her şeyi göze alarak bunu kabul etmiştim.

Mevsim gittikten sonra beni çok zorlamıştı hayat. Timur o kahvaltı sofrasında o lafları bilerek ettiğimi bildiği halde sırf üzgün olduğu için bir kaç kere beni dövmüştü ve sürekli laf sokmuştu.

Aslında ondan cüsseli olmama rağmen ona el kaldırmak istemedim. İçten içe hâk ediyorsun dedim kendi kendime.

Ben kendi kendime düşünürken Mevsim'in uyandığını ve beni izlediğini anlayınca dudaklarımdan çapkın bir gülümseme firar etti.

Gözlerim o güzel gözleri ile buluşunca "Sen uyumuyor muydun?" diye sordu uyku mahmuru sesiyle.

"Hayır balım çok oldu uyanalı önce seni izledim sonra da biraz düşündüm." dedim açık sözlülükle.

KURT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin