Merhaba
Kitapta gerçekleşen hiç bir olayın gerçeklik ile uzaktan yakından bir ilgisi yoktur. Şahıslar, zaman, mekan ve olaylar tamamen hayal ürünüdür, gerçekliği yansıtmamaktadır.
Bu kitap başımızı her gece yastığa rahat koymamız için dağlarda yatan şehitlerimiz ve onları yetiştiren ana, babalar adına yazılmıştır.
İyi okumalar dilerim.🤍
Hakkari, İz Mevsim Öztürk anlatımıyla
Gözlerimi aradığımda araçta yoğun bir sessizlik vardı, kafamı kaldırıp Timur'a 'Ne oldu' dercesine baktım, sadece başını sallamakla yetindi.
Tek tek diğerlerine de baktım hiç birinden çıt çıkmıyordu en sonunda dayanamadım ve "Ne oldu niye bu kadar sessizsiniz?" diye sordum.
Yunus çekingen bir tavırla "Bir şey yok komutanım sadece uyuyorsunuz diye ses yapmak istemedik." dedi.
Yunus'un bu halleri beni gülümsetirken. Gözlerim Binbaşın'a takıldı Barlas'a öldürecek gibi bakıyordu, sonra gözleri beni buldu.
Ona da 'Ne oldu' dercesin bir bakış attım. O da aynı Timur gibi sadece başını salladı. Bazen kendi kendime diyorum acaba bunların kelime haznesi mi dar.
İç sesim hemen olaya atladı "Bence kelime hazneleri dar değil bunlar direkt geri zekalı" dedi hiçbir zaman formundan düşmüyor mübarek.
Kendi kendime düşünürken Şırnak sınırından ilçeye geçtiğimizi gördüm. Operasyonu Cizre ve Silopi arasındaki bir yolda yürütecektik. O yüzden daha varacağımız yere yaklaşık bir saat vardı.
Araç yine sessizliğe boğulurken bu sessizliği bozan kişi Şahin oldu.
"Komutanım yanlış anlamayın ama sizin daha yaşınız çok gençken nasıl Yüzbaşı oldunuz?" diye sordu.
"Hepinizin de bildiği gibi rütbe özellikle yaşa bakan bir mevzu değil tabii ki yaşta önemli ama başarılarınız bir tık daha önde oluyor." dedim ve derin bir nefes alıp devam ettim "Çok büyük bir çeteyi çökertmiştik o zaman üsteğmendim kıdemli de değildim. Bundan yaklaşık 5 ay ya da 6 ay önce falan görevden dönüşte TSK tarafından özel rütbe atlatıldım, rütbe alacağımı duymuştum ama Yüzbaşı olacağımı hiç tahmin etmiyordum." dedim ve tepkilerine baktım.
Benim sessizliğimin ardından Binbaşı Türk konuşmaya başladı "İz'in çökerttiği çete Türk Silahlı Kuvvetlerinin yaklaşık 3 yıldır peşinde olduğu ama çok kısıtlı bilgi aldığı bir çeteydi. İz de o çeteyi kolaylıkla çökertince üstün başarı belgesi ve rütbe alması layık görüldü." dedi.
Yanımda oturan Timur'un göğsünün kabardığını hissederken Binbaşı da bana gururla bakıyordu. Bu bakışı sadece onlar değil ağabeylerim ve kardeşim de atıyordu.
Yine hiçbirinin yüzüne bakmadan kafamı camdan dışarıya çevirdim, gördüğüm şeyle bir an kalakaldım.
"Aracın hızını düşürün, güvenli bir noktada inmemiz lazım." dedim. "Ne oldu? Ne gördün?" diye sordu Binbaşı Türk.
"Demin geçtiğimiz yerin orada ki büyük taşın arkasında bir şeyler dönüyor." dedim.
Binbaşı Türk aracın önündeki sürgü açarak aracı kullanan Alparslan abiye, biraz yavaşlamasını ve güvenli bir noktada aracı durdurmasını söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT
Ficção Adolescente[TAMAMLANDI] Asker kurgusu Yaşamı gül bahçeleri gibi başlamış ama sonra o güller solarak sadece dikenli sarmaşıklara dönüşmüş o kadının hikayesi. #1-oyunlar #3-gençedebiyatı #9-klasik