იუნგის ძილისგან პენისზე ვიღაცის ცხელი ენის გრძნობა აღვიძებს.
-ჯანდაბა-იუნგი თეძოებს მაღლა სწევს და დრტვინავს, უნდა უფრო მეტი სითბო იგრძნოს. როგორც ყოველთვის ეს უნდა ყოფილიყო მისი კიდევ ერთი სველი სიზმარი, რომელსაც ყოველ დილით ხედავს იქამდე, სანამ გაიღვიძებს. ეს ყველაფერი მისი სავადმყოფური გონების ნაწილია და ყველაფერი უფრო ჯოჯოხეთური ხდება, როცა სველი ტუჩები ინტენსიურად მოძრაობს მის ორგანოზე, რაც დეტექტივს აიძულებს გაცილებით ხმამაღალი კვნესა დასცდეს მის ბაგეებს.
ჯანდაბა, ეს ისეთი კარგი გრძნობა იყო, რომ იუნგი იღვიძებს და აცნობიერებს, რომ ეს სულაც არ იყო სველი სიზმარი, არც ეს ოთახი იყო მისი და ის, ვინც მის ფეხხებს შორის იწვა არავინ იყო გარდა ჯონ ჰოსოკისა.
ჰოსოკი ტუჩებს აშორებს იუნგის პენისს და უღიმის-დილა მშვიდობისა კნუტო, მზად ხარ დღეს მამიკოსთან ერთად გასართობად?-ჰოსოკი ტუჩებს წინ სწევს და ქვევიდან შეჰყურებს გაოგნებულ დეტექტივს.
-გააჯვი-იუნგი ყვირის და ჰოსოკს ფეხს სახეში ურტყამს, რის გამოც ეს უკანასკნელი იატაკზე უკანალით ვარდება, დეტექტივი კი დროს არ კარგავს და საწოლიდან დგება, მაშინვე გრძნობს ტკივილს გუშუნდელი შეგრძნებების გამო, მაგრამ ახლა მთავარი ისაა, რომ ხელები შეკრული აღარ აქვს.
ტანსაცმლის ძებნას იწყებს, მაგრამ ვერაფერს პოულობს ამას ფეხებზე იკიდებს და შიშველი გარბის ოთახიდან, იქ კი სანგუს ეჯახება
-ჯანდაბ ჰოსოკ, რატომაა ის...-იუნგი სანგუს სიტყვის დასრულებას არ აცდის, მუშტს ურტყამს და იატაკზე აგდებს თვითონ კი გასასვლელი კარებისკენ გარბის, მაგრამ სანამ სახელურს ჩამოსწევს ქვედა არეში ელექტრონულ მუხტებს გრძნობს, რომელიც მთელს სხეულში ვრცელდება. დეტექტივი იძულებულია მუხლებზე დაეცეს და ტკივილისგან ხმამაღალი ყვირილი დასცდეს მის ბაგეებს.
YOU ARE READING
Fracture[Yoonseok]
Mystery / Thrillerროდესაც უკმაყოფილო დეტექტივი ხვდება სადისტ სერიულ მკვლელს, სწორედ ამ დროს იჩენს თავს მიზიდულობის ბნელი მხარე და ყველა მივიწყებული გრძნობა თავიდან აქტიურდება. ჟანრი: საშინელება/თრილერი იუნსეოკის ფანფიკი. ნათარგმნია.