-როგორც ჩანს თქვენ ეჭვი გაქვთ, რომ აქ, ამ სასტუმროში ვიღაც დამნაშავეა?-წარბის აწევით ეკითხება ჯინი და თავს გვერდით ხრის-ვისზე გაქვთ ეჭვი?
ნამჯუნი მხრებს იჩეჩავს და წარბშეკრული ამბობს-ჯერ არ ვიცი-ჯინს თავიდან ფეხებამდე აკვირდება. მოსწონს ეს კოსტიუმი, რომელიც მთლიანად ავსებს ჯინის სხეულს, განსაკუთრებით კი წელსა და მხრებს.- დამნაშავე შეიძლება იყოს ნებისმიერი, მაგრამ მტკიცებულების გარეშე ვერავის დავადანაშაულებ.-წუწუნებს და ისევ სვამს სასმელს.
ჯინი თავს აქნევს. ღიმილს ინარჩუნებს, როცა ნამჯუნის გვერდით ჯდება და თამამად ადებს მას ხელს მხარზე-დიდი მადლობა დეტექტივო კიმ, ძალიან ბედნიერი ვარ, რომ აქ ხარ. ეს მაგრძნობინებს თავს...კომფორტულად. ,,ჯადაბა ძალიან მაღიზიანებს ეს ტიპი!''.-ჯინი უღიმის მას, გონებაში კი ზედმეტად გაღიზიანებულია.
ნამჯუნი ფრთხილად ეხება ჯინის ხელს და ფართოდ იღიმის.-მე უბრალოდ ჩემს საქმეს ვაკეთებ და მიხარია თუ ეს თავს კომფორტულად გაგრძნობინებს-ის ჯინის ხელს უფრო მეტად უჭერს არ წყვეტს არც თვალის კონტაქტსა და არც ღიმილს.-თუ რამე დაგჭირდა, გთხოვთ მითხარი და აუცილებლად დაგეხმარები! ამისთვის ყველაფერს გავაკეთებ! (ჯინ, შეხედე რა საყვარელია ჯუნი😭, ეს როგორ გაღიზიანებს?!🔪😢)
-კარგი...-ჯინი ტუჩს კბენს, ახლა ეს შანსი უნდა გამოიყენოს-მჭირდება შენი დახმარება. პატარა სიკეთე უნდა გააკეთო.-ამბობს, დეტექტივთან უფრო ახლოს იხრება-არის ოფიცერი, რომელიც თქვენთან მუშაობს, მისი სახელია ჯეონ ჯი-იო.
ნამჯუნი ოდნავ აქნევს თავს.-დიახ, ოფიცერი ჯეონი. რა ხდება?
ჯინი იცინის, წამებში კი სახეზე არანაირი ემოცია არ აქვს-მე ვიცი, რომ ის ძალადობს საკუთარ შვილზე, ჯეონ ჯონგუკზე.
ნამჯუნი ჯინს ხელებს აშორებს და ადგილზე სწორდება, ამ ამბისადმი ინტერესი ესახება სახეზე-ეს სერიოზული ბრალდებაა. რამე მტკიცებულება გაქვს?-ეკითხება დაბნეული სახით.
BINABASA MO ANG
Fracture[Yoonseok]
Mystery / Thrillerროდესაც უკმაყოფილო დეტექტივი ხვდება სადისტ სერიულ მკვლელს, სწორედ ამ დროს იჩენს თავს მიზიდულობის ბნელი მხარე და ყველა მივიწყებული გრძნობა თავიდან აქტიურდება. ჟანრი: საშინელება/თრილერი იუნსეოკის ფანფიკი. ნათარგმნია.