მაღალძირიანი ფეხსაცმლის ხმა*
დერეფანს ეხმიანება ქალის მაღალი, ძვირადღირებული ფეხსაცმლის, ხმამაღალი სუნთქვისა და ტირილის ხმა.
-დამეხმარეთ!- ტირის და ცდილობს, რომ ფეხზე წამოდგეს. კედელს ეყრდნობა, რომ გადაადგილდეს და თან სისხლის კვალს ტოვებს მასზე. ცდილობდა თავი აერიდებინა დანისთვის, რომელმაც დაჭრა და ახლა მის მოსაკლავად მოემართება მკვლელის ხელით.
საწყალი, უნდოდა გოგონებთან ერთად გარეთ გასულიყო, მხოლოდ გართობა, გულისრევამდე დალევა და ვინმესთან სექსი სურდა, მაგრამ მისი ბედი საგრძნობლად შემოტრიალდა. ვერც კი იფიქრებდა, რომ სიცოცხლის გადასარჩენად მიტოვებულ მოტელში მოუწევდა გაქცევა.
გარბის, მაგრამ ფეხსაცმლის ხმა, რა თქმა უნდა ამხელს მის ადგილმდებარეობას. ცდილობს გაექცეს თავდამსხმელს. ჯანდაბა, ამ ბიჭმა მომხიბვლელი ღიმილით მოხიბლა იგი, სასმელი უყიდა, იცეკვა მასთან, სექსიც კი ჰქონდა მასთან ერთად და ეს ისეთი მაგარი იყო, რომ წამით გასულ პარტნიორებზეც კი დააფიქრა, მაგრამ უეცრად საშინელ ადამიანად გარდაისახა და თავს დაესხა ქალს.
ქალს უნდოდა, რომ გაეძარცვა იგი ან თუნდაც ისევ ეკვნესა მამაკაცის ორგანოზე, მაგრამ არ გაუმართლა. ჯანდაბა რატომ არის ყველა ცხელი ბიჭი ასეთი ფსიქოპათი?
-ღმერთო, ვინმე დამეხმარეთ!-ტირის ის. ცხელი, წებოვანი ცრემლები ჩამოსდის ალკოჰოლისგან და დარტყმისგან აწითლებულ, ოდნავ დასიებულ ლოყებზე.
ჭრილობიდან უფრო მეტი სისხლი სდის როგორც კი ხელით კედელს ეხება, მასზე კვალს ტოვებს. იცის, რომ ეს მკვლელს მის პოვნას გაუადვილებს, მაგრამ ალკოჰოლი იმდენად მოქმედებს მასზე, რომ წონასწორობის შენარჩუნება არ შეუძლია. კარის სახელურს ეხება და კიდევ უფრო ხმამაღლა ტირის, როცა არცერთი მათგანი არ იღება.
ის ისევ ყვირის, გარბის და კარის სახელურებს ექაჩება, მაგრამ ტყუილად წვალობს, ყველა მათგანი ჩაკეტილია. მეორე მხარეს ის კაცი დგას, რომელიც ამ ყველაფერზეა პასუხისმგებელი, ისევ იგივე მომხიბვლელი ღიმილით და დიდი დანით ხელში, მელოდიასაც კი უსტვენს საკუთარი სიამოვნებისთვის.
ČTEŠ
Fracture[Yoonseok]
Mystery / Thrillerროდესაც უკმაყოფილო დეტექტივი ხვდება სადისტ სერიულ მკვლელს, სწორედ ამ დროს იჩენს თავს მიზიდულობის ბნელი მხარე და ყველა მივიწყებული გრძნობა თავიდან აქტიურდება. ჟანრი: საშინელება/თრილერი იუნსეოკის ფანფიკი. ნათარგმნია.