3

2.3K 86 63
                                    

"Abi bu sana gelmiş." Dediğinde gözlerimi dosyalardan çekip Necmiye baktım.

masaya yaklaşıp elinde ki zarfı bana uzattı. Elinden alıp üzerinde ki kocaman yazıya bakıp zarfı açmaya başladım.

Zarfı açtıktan sonra içinden çıkan fotoğraflarla kaşlarımı çattım.

Fotoğraflarda benim uyuşturucu için görüştüğüm kişiler vardı. Fotoğrafları masaya bırakıp zarfın içinden çıkan isimsiz nota baktım.

Not: fotoğrafları çok beğendim sende beğenirsin diye düşünüp sana gönderdim basına vereceğim herkes görmeli.

Dişlerimi sıkarak elimde ki notu sıktım. Sinirle ayağa kalkıp masada ki her şeyi devirdiğimde Necmi bana anlamsız bakışlar atıyordu.

"Orospu çoçuğu." Diye bağırdığımda Necmi yerde ki fotoğrafları alıp baktığında o da anlayıp sinirlenmişti.

"Abi bu fotoğraflar basına sızarsa biteriz işe polis karışır adımız zedelenir." Dedi Necmi sakin olmaya çalışarak.

Yüzüne bakıp derin derin nefes alamaya başladım. Engin dediği şeyleri yapardı sonuçları ne olursa olsun.

Benin buna engel olmam lazım. Oturup Düşünmeye bile fırsatım yoktu.

"Yürü Necmi." Diyerek odadan çıktığımda Necmi direkt arkamdan geliyordu.

Necmi şöför koltuğuna oturturken bende bende yan koltuğa oturdum.

Araba 'Bıçakçı' holdingin önünde durduğunda kapıyı sert bir şekilde açıp aynı sertlikle kapattım ve holdingden içeri girdim.

Engin'in odası en üst katta olduğu için asansöre binip asansör durduğunda onun odasına doğru öfkeli adımlarla gittim.

"Efendim böyle giremezsiniz içeri." Beni durdurmaya çalışan asistanı takmadan kapıyı açıp içeri girdim ve kapıyı arkamdan kilitledim.

Yumruklarımı sıkıp kapıya yasladım. Sakin olmaya çalışarak arkamı döndüğümde beni keyifle izleyen adama baktım.

"Üç dakika geciktin." Dedi kol saatine bakarken.

Sert adımlarla masasına ilerleyip iki elimi yumruk yaparak masaya koydum ve biraz eğildim.

"Efendim iyi misiniz bir sorun mu var." Dedi kapıyı açmaya çalışan asistan. Engin'in bakışları kapıya kaydığında.

"Bir sorun yok Melis bu katı boşaltın." Dediğinde asistan onaylayıp gitti.

"Ne planlıyorsun." Dediğimde beni sinir edecek gülümsemeyle bana bakmaya devam etti. "Seni gebertirim andım olsun ki seni yaşatmam." Dedim baskın ve nefret dolu bir sesle.

"Beni tehdit mi ediyorsun." Dedi ellerini önünde birleştirip öne doğru eğilerek.

"Sen ne olarak algılarsan."

"Tehdit." Dedi arkasına yaslanırken. "Tehditleri sevmediğimi biliyorsun."

Sinirle gözlerinin içine bakıp. "O fotoğrafları sakın basına vermeye kalkma." Dediğimde dudakları alayla kıvrıldı.

"Vermeyeceğim." Dedi net bir sesle. "Ama bir şartla."

Ciddiyetle yüzüne bakarken yaslandığım masadan elimi çekip kahkaha atmaya başladım. Elimle yüzümü sıvazlayıp tekrar ona baktım.

İTAATKAR bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin