Hellöööööööö nabersiniz
Bu bölümde somut yazdımm
Evet doğru duydunuz SMUT
İyi okumalar
——————————-
"Ben bir şey yapmadım kendisi attı kendini anlamıyor musun." Dedim kendimi savunmaya çalışarak.Bir saat önce merdivenlerden inmeden önce kudret şerefsizi beni durdurmuş tehdit etmişti onu dinlemeyip engine gerçekleri söyleyeceğim gibi şeyler söylediğim için buna izin vermeyeceğini dile getirerek kendini merdivenlerden atmıştı.
suçu bana atıp Engin'i bana dahada düşman yapıyordu bu benim umrumda değildi istediği kadar düşman olsun hep düşmandı bana zaten.
Ama haksızlık ve yapmadığım bir şey için suçlanmak bana göre değildi hakkımı sonuna kadar savunan biriydim ben.
"Gözlerimle gördüm ya babam merdivenlerden düşerken ORADAYDIN." Dedi sesini yükselterek.
"Gözlerin kör olmuş senin. ya görmek istemiyorsun yada böyle olması işine geliyor bana acı çektirmek için fırsat arıyorsun emin ol bu benim umrumda bile değil bana istediğin herşeyi yapabilirsin ama yapmadığım bir şey için suçlayamazsın." Dedim baskın çıkartmaya çalıştığım sesimle.
"Yapmadığın bir şey için suçlanmak zoruna gidiyor öyle mi?" Dedi dudağının kenarı kıvrılırken. "Bu yaptığın ilk değil ki annemi öldürdünüz yine itiraz ettin! Buna rağmen sana inanmamı beklemiyorsun galiba." dedi sonlara doğru sinirli sesiyle.
Gerçekleri bir bilseydin karşımda nefret dolu durur muydun?
Çocukken bana söylediğin o güzel sözler hala geçerli olur muydu?
"Bana değil o şerefsiz babana güveniyors-" diyecekken kolumu sıkıca tutup kendine doğru çektiğinde sustum.
"Babam hakkında doğru konuş." Dedi dişlerini sıkarak.
"Konuşmazsam nolur." Dedim dudaklarımı oynatarak. Gözleri dudaklarıma kaydığında yutkundum.
Aramızda milim mesafe varken kolumu dahada sıkmasıyla istemeyerek inleyerek öne doğru geldiğimde burunlarımız birbirine değmeye başlamıştı.
Yüzüne doğru inlemem onun gözlerinin kapanmasına neden olurken bu ortamdan kurtulmak için debelenmeye başladığımda burnum burnunu okşamıştı nefeslerimiz birbirine karışmıştı.
Kolumda ki sıkı el gevşediğinde rahatlamaya başlayacakken o elin yavaşça sırtımı okşamaya başlayarak belime inmesi tamamen sürpriz olmuştu.
"Ne yapıyorsun." Dedim baygınlaşmaya başlayan gözlerimi açık tutmaya çalışarak.
Kolumda ki elinide belime sarıp diğer elini kalçama indirdiğinde "ne yapıyormuşum?" Dedi normal bir sesle.
"Bunu." Dedim iki koluna tutulup ima ederek.
"Benim bir şey yaptığım yok." Dedi eliyle kalçamı sıkarken. Nefesim kesilmişti.
Kalçamda ki el durmadan sıkmaya devam ederken inlememek için dudağımı dişlemeye başladığımda Engin alnını alnıma yaslayıp.
"Sınıyorsun beni." Dediğinde dilimle dudağımı ıstlattığımda onun için bardağı taşıran son damla olmuş gibi dudaklarıma yapıştığında anın şaşkınlığıyla öylece duraksayıp beni öpmesine izin vermiştim.
Elimi göğsüne koyup güçsüzse itmeye çalışmış ama başaramamıştım.
Dişleriyle dilimi yakalayıp ısırıp emmeye başladığında alt tarafımda hissettiğim karıncalanma içimi ttirettirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTAATKAR bxb
Teen Fictionbirbirlerinden ölesiye nefret eden iki rakip iş adamı. Peki biri diğerinin bir sırrını öğrenirse ne olur?