8

1.7K 74 47
                                    

yavaş yavaş gözlerimi açtığımda karanlık bi odada olduğumu farkettim.

Yutkunarak gözlerimi etrafta gezdirmeye başladığımda hiç bir eşyanın olmadığı boş bir odaydı.

Bir sandalyeye bağlanmıştım başımın tam üstünde loş bir ışık vardı duvar sanki üzerime geliyordu.

Hareket ederek ellerimi çözmeye çalıştım ama sadece çalıştım çünkü o kadar sıkı bağlanmıştı ki yerimden milim bile kıpırdamıyordum.

"KİMSE YOK MU ÇIKARIN BENİ BURDAN." Diye bağırdığımda tiz bir mikrofon sesi geldi.

"Planımız işliyor baba. Malikanenin içindeyim."

"Aferin sana oğlum yapacağından ve bundan sonra yapacaklarından eminim."

"Bana güvenmen beni daha çok hırslandırıyor baba."

"İşte benim oğlum tabiki hırslan sana dedim sana verdiğim görevi yerine getirmek için gerekirse onun altına bile yatacaksın."

"Böyle bir şey olmayacak baba buna gerek bile duymayacağım çünkü."

"Sakın planı berbat edecek bir şey yapma Oğuz gerekirse onun orospusu ol ama senden istediğim evrakları o malikaneden çıkart. O evrakların bizim için ne kadar çok önemli olduğunu biliyorsun."

"Biliyorum."

sesler kesildiğinde kapı sesi geldi bakışlarım oraya kaydı. Derince yutkunarak karanlığın içine giren bedene baktım.

ellerini kaldırıp alkış yaptığında yüzünü görmüştüm Engin.

"Ne mükemmel bir filmdi ama değil mi bayıldım ben ikincisi net gelmeli diyeceğim ama bu benim sayemde gerçekleşmeyecek." Dediğinde ona ilk defa korkuyla bakıyordum.

Ağzımı açıp tek kelime edemiyordum. Kendimi ilk defa bu kadar çaresiz hissediyordum hemde ona karşı.

"Baba oğul tilkilikleriniz bitmez sizin." Dedi cebinden çıkardığı çekirdeği çitlemeye başlarken.

"Engin." Dedim zorlukla. Bana baktı. Ama bir şey demedim çünkü diyecek bir şeyim yoktu.

"Ee konuşmayacak mısın peki sana bir sürprizim var." Dediğinde kaşlarımı çattım.

Bir anda duvara yansıyan görüntüyle kalbim acımaya başlamıştı babam benim gibi sandalyeye bağlanmıştı başınada silah dayalıydı.

Kafamı hızla iki yana sallayıp titreyen bedenimle engine baktım.

"Beğendin mi sürprizimi." Dedi gözlerimin içine bakarken. "Ağlayacak mısın dur daha en heyecanlı kısma gelmedik." dedi alaylı sesiyle çekirdeğini çitlerken.

"Sakın Engin sakın yapma sakın." Dedim gözümden yaş akmasına izin verirken.

"sakın Engin sakın yapma." Dedi engin oğuzu taklit edip dalga geçerek. "ama Engin bir şeyi isterse onu yapar Oğuz bunu sende biliyorsun." Dediğinde başımı eğdim biliyordum o kafasına bir şeyi takarsa yapmadan durmazdı sonucunda kendisi bile ölse yine yapardı.

"Bırak onu gitsin bana yap ne yapacaksan." Dedim babama bakarken. O tetik çekilirse benim hayatım kayardı yapayalnız kalırdım.

"Sanada geleceğim merak etme ve sıranı bekle. Ha sürprizlerim bitmedi." Diyerek ekrana başka bir şey yansıttı haber programı mı.

"Ünlü iş adamının oğlu Oğuz Aktan geçenlerde Engin bıçakçı ile evlenmişti. Oğuz bıçakçının uyuşturucu ticareti yaptığı ortaya çıktı işte o görüntüler." Diyerek ekrana yansıtıldığımda engine döndüm.

İTAATKAR bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin