İyi okumalar.
——
Engin geldiği gay barında kendisine özel odasında yaslandığı koltukta genişçe oturmuş düşünceli bir şekilde kadehini yudumlarken yanına oturan bedenden habersizdi.Çocuk elini kaldırıp enginin ensesinde ki saçları parmak arasına alıp okşamaya başladı.
Yavaş ve temkinli bir şekilde yüzünü enginin boynuna yaklaştırıp boynuna küçük küçük öpücükler bırakmaya başladığında Engin kafasını arkaya atıp ona daha fazla alan açtığında çocuk fırsat bulur gibi ayağını diğer yana atarak Engin'in kucağına oturdu.
Kalçasını enginin kasıklarına sertçe bastırdığında Engin kendine gelir gibi hızla bir elini çocuğun beline atarak kendine çekip diğer elini ensesine koyarak dudaklarına yapıştı.
Çocuk ellerini enginin boynuna sarıp öpüşüne karşılık verirken Engin üstünlüğü elinde tutup dudaklarını hem emiyor, ısırıyor ve sertçe çekiştiriyordu.
Engin belinden tuttuğu çocuğu kasıklarına bastırdığında çocuk ağzına inlemişti.
Daha fazla dayanamayarak çocuğu koltuğa sırt üstü yatırıp üzerine çıkıp kasıklarını altındaki bedenin kasıklarına surttu Engin.
Engin morattığı dudaklardan yavaşça çenesinden aşağı inip boynuna öpücükler kondurmaya başladı.
Çocuk elleriyle enginin gömleğinin düğmelerini açmaya başladığında ve bir kaç tanesini açıp diğerlerini açamadığında dudaklarından bir küfür çıktı. "Siktir."
Engin duyduğu küfürle duraksadığında çocuk anlamayarak kaşlarını çattı. Engin başını yavaşça kaldırıp çocukla yüz yüze geldiğinde gördüğü tek yüz Oğuz'a aitti.
Engin gördüğü yüzle içini tatlı bir sinir kapladı. Dudakları kıvrıldı. Yüzünü Oğuz sandığı çocuğa yaklaştırıp burnunu burnuna sürttü.
"Sana bir daha küfür etme demedim mi." Dedi gözlerini dudaklarına dikerken.
Çocuk şaşırarak elini enginin iki yanağına koyarak kendine çekti. Şimdi dudakları birbirine değiyor ama öpüşmüyorlardı.
"Bilmem öyle mi demiştin." Dedi çocuk cilveli bir sesle. Engin başını aşağı yukarı salladı onaylayarak.
Çocuk dudaklarına değen dudakları daha fazla karşı koyamayarak öne atılıp enginin dudaklarını öpmek istediğinde Engin engel olup başını arkaya çekti.
Çocuk bir daha atıldığında engin yine engel oldu yüzünde ki çapkın gülümsemeyle.
"Beni bu kadar arzuladığını bilmiyordum." Dedi engin oğuz sandığı çocuğa yaklaşarak.
"Seni istiyorum lütfen." Dedi çocuk ağlar gibi. Engin sırıtıp dilini çıkartarak dudaklarından burnuna çıkartarak yaladı ve sertçe dudaklarına atıldı.
Öpüşme derinleşirken çocuk enginin gömleğini zorlasada açamayınca sertçe tutup yırtığında Engin hoşuna gittiğini belli eder gibi dudaklarını ısırdı.
Engin altında yatan bedenin dudaklarından ayrılıp tişörtünü çıkartıp kenara atıp elinin çocuğun pantolonuna atıp düğmesini açarak baksırla birlikte indirdi.
Çocuk tamamen çıplak kaldığında Engin pantolununda aşağı indirip çocuğu hazırlamadan içine girdiğinde odada bir çığlık kopmuştu.
Engin elini Oğuz sandığı çocuğun saçlarına atıp geriye doğru atarken dudaklarını kulaklarına yaklaştırıp fısıldadı. "Şhhhh sessiz ol sevgilim geçecek." Dedi oldukça sakin bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTAATKAR bxb
Teen Fictionbirbirlerinden ölesiye nefret eden iki rakip iş adamı. Peki biri diğerinin bir sırrını öğrenirse ne olur?