7

1.8K 76 35
                                    

Oğuz yatağında yatarak kıtabını okurken kapının sertçe açılmasıyla irkildi. Ama istifini bozmadan aynı pozisyonda kalmaya devam etti.

İçeri giren Engin baskınlığını belli ederek başı dik bir şekilde yatağa doğru ilerleyip oğuzun başında dikilmeye başladı.

"Kalk ayağa." Dedi Engin yumuşak olmayan sesiyle. Oğuz göz ucuyla engine bakıp cevap bile vermeden kitabın sayfasını çevirdi.

Engin yumruklarını sıkarak sakin olmaya çalışıyordu. Ama birden sakinliği bir kenara bırakıp oğuzun elinde ki kitabı alarak oğuza bakarak sertçe duvara çarptı.

oğuz ellerini önünde birleştirerek yerine daha çok yaslandığında Enginin kolunu sıkıca tutup ayağa kaldırmasıyla yüzü buruştu.

Kolunda ki sert baskı canını acıtırken karşısında ki adama karşı zaif görünmek istemiyordu.

"Sana bir şey dediğimde ikiletmeden yap demiştim illa zoru mu istiyorsun." Dedi dişlerini sıkarak.

oğuz kolunda ki baskıdan kurtulmak için geri çekilmeye çalıştığında Engin zaten sıktığı kolu daha çok sıkarak kendine çektiğinde göğüsleri birleşti.

"kolunu sıktığım için bile ağlayacak gibi oluyorsun işkence etsem hemen geberip gidersin kesin." Dedi küçümsercesine.

"Bırak kolumu." Dedi oğuz kolunu çekip Engin'i göğsünden ittirirken.

Oğuz acıyan kolunu tuttuğunda içinde hissettiği zevkekle küfür etti. Başka bir zaman olsa acıdan zevk alırdı ama şuan yaşadığı şeyden zevk alamazdı istese bile.

"Hazırlan akşam bir davete katılacağız." Dedi Engin karşısında ki bedene.

Oğuz bakışkarını kolundan çekip "hiçbir yere gelmiyorum." Dedi nefretle.

"Kim demiş." Dedi Engin alaylı sesiyle.

"Ben diyorum." Dedi oğuz kendinden emin sesiyle.

"Sen diye bir şey yok. ben diye bir şey var ben ne dersem onu yapacaksın gel dersem gelecek git dersem gidecek öl dersem öleceksin." Dedi Engin acımasız bir şekilde. Oğuz kaşlarını çattı iğrenircesine.

"Sen normal değilsin senin fantezilerini sikim." Dediğinde yüzüne yediği tokatla başı yana kaydı. Dudağında hissettiği sıvıyla patladığını anlamıştı.

"Sana bir daha küfür etme demiştim sınırlarını çok zorluyorsun seni cehenneme götürmemi emin ol istemezsin. Bu seni son uyarışım." Dediğinde Oğuz başını kaldırıp baş parmağını patlayan dudağına bastırdı.

Enginin bakışları oğuzun patlayan dudaklarına kaydığında, oğuz gelecek hamleyi anlar gibi engel olmak için uzaklaşmaya çalıştığında Engin elini oğuzun beline sarıp kendine çekti.

Engin tam oğuzun dudaklarına yapışacakken oğuz kafasını yana çekip enginin dudaklarının yanağına değmesine neden oldu.

Oğuz iğrenircesine yüzünü buruştururken Engin oğuzun yanağında nefesler almaya başladı.

Dudaklarını hafif değdiriyor ama öpmüyordu. Oğuz elinden kurtulmaya çalıştığında Engin daha sıkı tutup kendine yapıştırdı.

"Bırak beni." Dedi oğuz debelenmeye devam ederken.

"Bana bak." Dedi Engin düz bir ses tonuyla.

"Engin bırak beni." Dedi oğuz Enginin dediği şeyi yoksayarak. Enginin dudakları kıvrıldı psikopatça. burnunu sürtmeye başlayarak okşamaya başladı hafif sakallı teni.

İTAATKAR bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin